Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
27
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Μαΐου
(
23
)
- Μια ιδέα που μας ενώνει…
- Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου γνωρίζουν το πολυφωνικό ...
- Το διήγημα των τεσσάρων
- Εορτασμός του Αγίου Ιωάννη - Βαπτιστή Δελασάλ
- Εκπαιδευτικό Parcours στις ανθρωπιστικές αξίες
- Οι μαθητές μας κατακτούν τις σκακιέρες
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Εφ...
- Λασαλιανοί «Food Saving Heroes»
- Μηνύματα αλλιώς…
- Κινηματογραφική συνάντηση με την Ιστορία…
- Επιμόρφωση 15ης Μαΐου: παιδαγωγικές προσεγγίσεις σ...
- Η γαλλόφωνη θεατρική ομάδα ταξιδεύει…
- 3ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών
- «ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ;»
- Personal Branding και Οικονομία
- Αστέρι της Ευχής 2024
- Quand la Dictée devient un jeu !
- Επίσκεψη του Τουρκικού λασαλιανού σχολείου Saint-J...
- Η Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- Η Α’ Λυκείου στα Ιωάννινα
- Ένα διήμερο Συναδέλφωσης και Δημοκρατίας με πολλές...
- Στο νησί των Φαιάκων
- Masterclass Ιατρικής Θεραπείας
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Quand la Dictée devient un jeu !
Για μια ακόμη χρονιά το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» πήρε μέρος με 11 μαθητές Β’ , Α’ Λυκείου και Γ’ Γυμνασίου στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ορθογραφίας στα γαλλικά «Dictée Lavalloise 2023» που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023 υπό την αιγίδα της ΠΕ Χαλκιδικής και με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, του Συλλόγου καθηγητών γαλλικής γλώσσας APLF-DU και της επιτροπής αδελφοποίησης LAVAL-GRÈCE του Δήμου Λαβάλ Γαλλίας.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στον Αναστάσιο Τσ. και στην Παυλίνα Κ. για την εξαιρετική τους επίδοση, που τους χάρισε την 6η και 7η θέση αντίστοιχα, ανάμεσα σε περισσότερες από 200 συμμετοχές μαθητών από σχολεία όλης της Ελλάδας.
Το Γαλλικό Τμήμα είναι περήφανο για την ανταπόκριση των μαθητών στις γαλλικές προκλήσεις που εμπλουτίζουν τις γνώσεις και ενισχύουν το ενδιαφέρον για τη μελέτη της γοητευτικής γλώσσας του Μολιέρου.

