Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
34
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Μαΐου
(
23
)
- Μια ιδέα που μας ενώνει…
- Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου γνωρίζουν το πολυφωνικό ...
- Το διήγημα των τεσσάρων
- Εορτασμός του Αγίου Ιωάννη - Βαπτιστή Δελασάλ
- Εκπαιδευτικό Parcours στις ανθρωπιστικές αξίες
- Οι μαθητές μας κατακτούν τις σκακιέρες
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Εφ...
- Λασαλιανοί «Food Saving Heroes»
- Μηνύματα αλλιώς…
- Κινηματογραφική συνάντηση με την Ιστορία…
- Επιμόρφωση 15ης Μαΐου: παιδαγωγικές προσεγγίσεις σ...
- Η γαλλόφωνη θεατρική ομάδα ταξιδεύει…
- 3ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών
- «ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ;»
- Personal Branding και Οικονομία
- Αστέρι της Ευχής 2024
- Quand la Dictée devient un jeu !
- Επίσκεψη του Τουρκικού λασαλιανού σχολείου Saint-J...
- Η Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- Η Α’ Λυκείου στα Ιωάννινα
- Ένα διήμερο Συναδέλφωσης και Δημοκρατίας με πολλές...
- Στο νησί των Φαιάκων
- Masterclass Ιατρικής Θεραπείας
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
«ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ;»
Την Τρίτη, 23 Απριλίου, ομάδα μαθητών του Β3 Γυμνασίου και του Β2 Λυκείου του Κολεγίου « ΔΕΛΑΣΑΛ» συμμετείχαν στο Μαθητικό Συνέδριο που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Εργαστήριο Μικροδιδασκαλίας του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ., το Εργαστήριο Ανθρωπιστικών Ερευνών και Αθλητικής Ψυχολογίας του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Α.Π.Θ., το Εργαστήριο Κοινωνικής Έρευνας της Θρησκείας και του Πολιτισμού (του Τομέα Ηθικής και Κοινωνιολογίας) του Τμήματος Θεολογίας του Α.Π.Θ., το Γενικό Λύκειο Ευκαρπίας, το 2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης και το 1οΕπαγγελματικό Λύκειο Νεάπολης, με θέμα: «Προχωράμε μαζί; Συζητάμε πρακτικές για την αλληλοκατανόηση και την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο». Οι μαθητές παρουσίασαν τις δημιουργίες τους σε μια προσπάθεια να αναδείξουν παρεμβάσεις και καλές πρακτικές οι οποίες επαυξάνουν το κλίμα συνεργασίας και συμμετοχικότητας από τη μεριά των μαθητών και μαθητριών και μειώνουν τα φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς.



