Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
29
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Μαΐου
(
23
)
- Μια ιδέα που μας ενώνει…
- Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου γνωρίζουν το πολυφωνικό ...
- Το διήγημα των τεσσάρων
- Εορτασμός του Αγίου Ιωάννη - Βαπτιστή Δελασάλ
- Εκπαιδευτικό Parcours στις ανθρωπιστικές αξίες
- Οι μαθητές μας κατακτούν τις σκακιέρες
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Εφ...
- Λασαλιανοί «Food Saving Heroes»
- Μηνύματα αλλιώς…
- Κινηματογραφική συνάντηση με την Ιστορία…
- Επιμόρφωση 15ης Μαΐου: παιδαγωγικές προσεγγίσεις σ...
- Η γαλλόφωνη θεατρική ομάδα ταξιδεύει…
- 3ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών
- «ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ;»
- Personal Branding και Οικονομία
- Αστέρι της Ευχής 2024
- Quand la Dictée devient un jeu !
- Επίσκεψη του Τουρκικού λασαλιανού σχολείου Saint-J...
- Η Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- Η Α’ Λυκείου στα Ιωάννινα
- Ένα διήμερο Συναδέλφωσης και Δημοκρατίας με πολλές...
- Στο νησί των Φαιάκων
- Masterclass Ιατρικής Θεραπείας
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Personal Branding και Οικονομία
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το διετές project στο μάθημα των Θρησκευτικών. Κατά τη διάρκεια του β΄ τετραμήνου της σχολικής χρονιάς 2022-2023, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διδαχθούν επικοινωνιακές δεξιότητες, όπως η γλώσσα του σώματος και ο τόνος της φωνής, αλλά και τη διαχείριση του άγχους στο δημόσιο λόγο, την ενεργητική ακρόαση, καθώς και την ορθή σύνταξη ακαδημαϊκών εργασιών και επαγγελματικού βιογραφικού, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την καλύτερη δυνατή προβολή των ικανοτήτων-δεξιοτήτων τους. Τη φετινή χρονιά, καθόλη τη διάρκεια του β΄ τετραμήνου, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με χρηστικούς οικονομικούς όρους και έννοιες, ενώ εξοικειώθηκαν με διάφορα είδη τραπεζικών καρτών και συναλλαγών, καθώς και με ασφαλείς μεθόδους online αγορών. Τέλος, η παρουσίαση βασικών οικονομικών εννοιών όπως το ακαθάριστο εθνικό προϊόν, από την οικονομολόγο του σχολείου μας κ. Καλαμπαλίκη οδήγησε με τον καλύτερο τρόπο στην ολοκλήρωση του project, με την ελπίδα να αξιοποιήσουν αυτές τις πρακτικές γνώσεις στην ενήλικη ζωή τους.