Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
34
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Μαΐου
(
23
)
- Μια ιδέα που μας ενώνει…
- Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου γνωρίζουν το πολυφωνικό ...
- Το διήγημα των τεσσάρων
- Εορτασμός του Αγίου Ιωάννη - Βαπτιστή Δελασάλ
- Εκπαιδευτικό Parcours στις ανθρωπιστικές αξίες
- Οι μαθητές μας κατακτούν τις σκακιέρες
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Εφ...
- Λασαλιανοί «Food Saving Heroes»
- Μηνύματα αλλιώς…
- Κινηματογραφική συνάντηση με την Ιστορία…
- Επιμόρφωση 15ης Μαΐου: παιδαγωγικές προσεγγίσεις σ...
- Η γαλλόφωνη θεατρική ομάδα ταξιδεύει…
- 3ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών
- «ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ;»
- Personal Branding και Οικονομία
- Αστέρι της Ευχής 2024
- Quand la Dictée devient un jeu !
- Επίσκεψη του Τουρκικού λασαλιανού σχολείου Saint-J...
- Η Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- Η Α’ Λυκείου στα Ιωάννινα
- Ένα διήμερο Συναδέλφωσης και Δημοκρατίας με πολλές...
- Στο νησί των Φαιάκων
- Masterclass Ιατρικής Θεραπείας
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Εκπαιδευτικό Parcours στις ανθρωπιστικές αξίες
Κάθε τάξη του Γυμνασίου-Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» , ακολούθησε μία ενδιαφέρουσα διαδρομή σε μία ανθρωπιστική αξία, με σκοπό την προαγωγή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και τη δημιουργία ενός δικαιότερου κόσμου. Σκοπός του εκπαιδευτικού Parcours είναι κάθε μαθητής και μαθήτρια να γνωρίσει και να κατανοήσει σε βάθος την έννοια της εκάστοτε αξίας μέσω ποικίλων δραστηριοτήτων, ενώ στη συνέχεια να συναντήσει κοινωνικούς φορείς και πρόσωπα που πρεσβεύουν την αξία, και στο τέλος να υλοποιήσει δράσεις που τον/την ενεργοποιούν στην αξία που πραγματεύτηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Συγκεκριμένα, η Α΄ Γυμνασίου ασχολήθηκε με την αξία της Καλοσύνης, η Β΄ με τη Συγγνώμη, η Γ΄ με την Υπευθυνότητα, ενώ η Α΄ Λυκείου με την Ταπεινότητα και η Β΄ με την Κατανόηση. Σε ένα σχολείο που εκπαιδεύει ολιστικά, η μετάδοση και το βίωμα των πανανθρώπινων ανθρωπιστικών αξιών αποτελεί κάτι παραπάνω από υποχρέωση προς τους μαθητές του.







