Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Μαΐου
(
25
)
- Εκκλησιασμός για τον Άγιο Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες των ο...
- Εναλλακτικές προσεγγίσεις της «Οδύσσειας» του Ομήρ...
- 5oς Διαγωνισμός εκφραστικής απαγγελίας και ανάγνωσης
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Εορτασμός «Δελ...
- Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή τα βλέπεις με τα...
- Οι Αγριόπαπιες «πέταξαν» πάνω από τη 19η Διεθνή Έκ...
- Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
- Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- Όταν ο εθελοντισμός κάνει μικρά θαύματα…
- Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
- «The Ship of Tolerance / To Πλοίο της Ανεκτικότητας»
- 2ο Πανηγύρι Φυσικών επιστημών
- Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
- Erasmus+ Β' Λυκείου
- Erasmus+ Κωνσταντινούπολη
- Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό!
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 6οι Φ...
- Dictée en ligne
- «Clean up the Med»
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα τ...
- Συνάντηση με τη Διευθύντρια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης
- H αγγλόφωνη Θεατρική ομάδα του Γυμνασίου-Λυκείου τ...
- 6οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 24 Μαΐου 2023
Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
Η δράση πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, στα τμήματα Β1, Β2, Β3. Συγκεκριμένα, με αφορμή το λογοτεχνικό βιβλίο « Η Λούση Λου είναι μια από μας», σταχυολογήσαμε χωρία στα οποία η παράμετρος «είναι και φαίνεσθαι» του παιδαγωγικού σχεδιασμού δίνεται ρητά ή υπόρρητα, τα συγκεντρώσαμε και συζητήσαμε με τους μαθητές. Στη συνέχεια, οι μαθητές και ο διδάσκων κατέγραψαν σε χαρτόνι ένα χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς τους που είναι εμφανές και ένα που δεν είναι. Ο διδάσκων συγκέντρωσε τα χαρτόνια, διάβασε τα χαρακτηριστικά και οι μαθητές προσπάθησαν να εντοπίσουν σε ποιον ανήκουν. Με αυτόν τον παιγνιώδη τρόπο, οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα τους συμμαθητές τους και τον καθηγητή τους.

