Στοιχεία Σχολείου
Γραφική Ύλη 2022-2023
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Εκπαιδευτικό Υλικό
Αρχειοθήκη
-
▼
2023
(
113
)
-
▼
Μαΐου
(
25
)
- Εκκλησιασμός για τον Άγιο Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες των ο...
- Εναλλακτικές προσεγγίσεις της «Οδύσσειας» του Ομήρ...
- 5oς Διαγωνισμός εκφραστικής απαγγελίας και ανάγνωσης
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Εορτασμός «Δελ...
- Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή τα βλέπεις με τα...
- Οι Αγριόπαπιες «πέταξαν» πάνω από τη 19η Διεθνή Έκ...
- Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
- Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- Όταν ο εθελοντισμός κάνει μικρά θαύματα…
- Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
- «The Ship of Tolerance / To Πλοίο της Ανεκτικότητας»
- 2ο Πανηγύρι Φυσικών επιστημών
- Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
- Erasmus+ Β' Λυκείου
- Erasmus+ Κωνσταντινούπολη
- Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό!
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 6οι Φ...
- Dictée en ligne
- «Clean up the Med»
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα τ...
- Συνάντηση με τη Διευθύντρια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης
- H αγγλόφωνη Θεατρική ομάδα του Γυμνασίου-Λυκείου τ...
- 6οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Μαΐου
(
25
)
-
►
2022
(
187
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
159
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
146
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
129
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
150
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 14 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
105
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 17 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
76
)
- ► Δεκεμβρίου ( 16 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
Μαθητές της Γ΄Γυμνασίου συμμετείχαν με μεγάλη επιτυχία στην 3η Συνάντηση Μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών, στις 28 και 29 Απριλίου 2023.Ένα διήμερο διεργασιών στο πρότυπο των ευρωπαϊκών θεσμών, όπου μαθητές εργάστηκαν σε επιτροπές εκπροσωπώντας διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και κόμματα του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, προβληματίστηκαν και αναζήτησαν βιώσιμες λύσεις σε σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, όπως η διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η νέα ψηφιακή πραγματικότητα της τεχνητής νοημοσύνης και η χρήση της πυρηνικής ενέργειας και του υδρογόνου ως μια ενεργειακή εναλλακτική λύση φιλική προς το περιβάλλον.Η εξοικείωση των μαθητών με τους δημοκρατικούς θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η ανάπτυξη γόνιμου διαλόγου και προβληματισμού υπηρετούν με τον πιο ουσιαστικό και βιωματικό τρόπο μια θεμελιώδη στόχευση της λασαλιανής παιδείας, τη διάπλαση πολιτών με ενεργό ενδιαφέρον και ευαισθησία για τα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα και αίσθημα ευθύνης.Θερμά συγχαρητήρια σε όλους του μαθητές μας και ιδιαίτερα στις μαθήτριες Κλαίρη Ζ., Αθηνά Ω. και Σοφία Α. που βραβεύτηκαν από το προεδρείο των επιτροπών που συμμετείχαν για τη συμβολή τους στον διάλογο και τις καίριες τοποθετήσεις τους.Ήταν μια μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης των μαθητών μας με μαθητές του λασαλιανού δικτύου της Αθήνας και της Σύρου που δημιούργησε σε όλους μας την πεποίθηση ότι τα παιδιά μας είναι το μέλλον που η Ευρώπη χρειάζεται!
