Στοιχεία Σχολείου
Γραφική Ύλη 2022-2023
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Εκπαιδευτικό Υλικό
Αρχειοθήκη
-
▼
2023
(
113
)
-
▼
Μαΐου
(
25
)
- Εκκλησιασμός για τον Άγιο Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες των ο...
- Εναλλακτικές προσεγγίσεις της «Οδύσσειας» του Ομήρ...
- 5oς Διαγωνισμός εκφραστικής απαγγελίας και ανάγνωσης
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Εορτασμός «Δελ...
- Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή τα βλέπεις με τα...
- Οι Αγριόπαπιες «πέταξαν» πάνω από τη 19η Διεθνή Έκ...
- Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
- Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- Όταν ο εθελοντισμός κάνει μικρά θαύματα…
- Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
- «The Ship of Tolerance / To Πλοίο της Ανεκτικότητας»
- 2ο Πανηγύρι Φυσικών επιστημών
- Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
- Erasmus+ Β' Λυκείου
- Erasmus+ Κωνσταντινούπολη
- Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό!
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 6οι Φ...
- Dictée en ligne
- «Clean up the Med»
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα τ...
- Συνάντηση με τη Διευθύντρια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης
- H αγγλόφωνη Θεατρική ομάδα του Γυμνασίου-Λυκείου τ...
- 6οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Μαΐου
(
25
)
-
►
2022
(
187
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
159
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
146
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
129
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
150
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 14 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
105
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 17 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
76
)
- ► Δεκεμβρίου ( 16 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
«…διότι ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενον, ο δε Κύριος την καρδίαν.» 1 Σαμουήλ ις΄, 7 … να είναι η πόρτα μας πάντα ανοιχτή, … να είμαστε δεκτικοί στις συναντήσεις, … να μην εξαρτάται η κρίση μας για τον άλλο απ’ αυτό που φαίνεται, … να αναζητούμε πάντα αυτό που πράγματι είναι!
Με αφορμή την καθημερινή επεξεργασία του πρωτότυπου κειμένου του Θουκυδίδη, στο Α΄ τετράμηνο, αλλά και του Ξενοφώντα στη συνέχεια, αναφορικά με τον Πελοποννησιακό πόλεμο και τις ολέθριες συνέπειές του, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου εντόπισαν τα σημεία της ιστορικής αφήγησης που μαρτυρούν την αντίθεση μεταξύ του «είναι» και του «φαίνεσθαι», δημιουργώντας έναν ψηφιακό πίνακα (padlet): Α1, Α2. Τέλος, συζητήθηκαν στην τάξη αντίστοιχα γεγονότα της σύγχρονης εποχής που μαρτυρούν αυτή την αντίθεση και που διατρανώνουν την άποψη ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και πως ο άνθρωπος αξίζει να δίνει προτεραιότητα στην ουσία και να αναζητά την πραγματική διάσταση των πραγμάτων.