Στοιχεία Σχολείου
Γραφική Ύλη 2022-2023
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Εκπαιδευτικό Υλικό
Αρχειοθήκη
-
▼
2023
(
113
)
-
▼
Μαΐου
(
25
)
- Εκκλησιασμός για τον Άγιο Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες των ο...
- Εναλλακτικές προσεγγίσεις της «Οδύσσειας» του Ομήρ...
- 5oς Διαγωνισμός εκφραστικής απαγγελίας και ανάγνωσης
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Εορτασμός «Δελ...
- Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή τα βλέπεις με τα...
- Οι Αγριόπαπιες «πέταξαν» πάνω από τη 19η Διεθνή Έκ...
- Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
- Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- Όταν ο εθελοντισμός κάνει μικρά θαύματα…
- Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
- «The Ship of Tolerance / To Πλοίο της Ανεκτικότητας»
- 2ο Πανηγύρι Φυσικών επιστημών
- Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
- Erasmus+ Β' Λυκείου
- Erasmus+ Κωνσταντινούπολη
- Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό!
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 6οι Φ...
- Dictée en ligne
- «Clean up the Med»
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα τ...
- Συνάντηση με τη Διευθύντρια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης
- H αγγλόφωνη Θεατρική ομάδα του Γυμνασίου-Λυκείου τ...
- 6οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Μαΐου
(
25
)
-
►
2022
(
187
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
159
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
146
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
129
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
150
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 14 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
105
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 17 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
76
)
- ► Δεκεμβρίου ( 16 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα της ασφάλειας στο σχολείο. Δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης της βίας»
Την Τετάρτη, 3 και την Πέμπτη, 4 Μαΐου, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου και της Β΄ Λυκείου, συμμετείχαν στο Συνέδριο: «Ενισχύοντας το αίσθημα της ασφάλειας στο σχολείο. Δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης της βίας». Το Συνέδριο διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Γενικό Λύκειο Ευκαρπίας και το 2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης. Οι μαθητές παρουσίασαν τις δημιουργίες τους σε μια προσπάθεια να αναδειχθούν παρεμβάσεις και καλές πρακτικές για την πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου της βίας και του σχολικού εκφοβισμού, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα για εκτενέστερη εφαρμογή στις σχολικές μονάδες.






