Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2024
(
183
)
- ► Δεκεμβρίου ( 5 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
31
)
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στα…χιόνια
- 5th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- Εργαστήρι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
- Επίσκεψη του οδοντιάτρου Δρ. Δ. Χατζούδη στην Α΄ Γ...
- Σε αποκριάτικους ρυθμούς
- Τέχνη – Ιστορία – Ανθρωπιστικές Αξίες
- «Πάμε Γυμνάσιο» - Γνωριμία με … το Αρχαία Ελληνικά!
- Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»
- Θεατρική και Μουσειακή Αγωγή
- Εβραϊκός περίπατος
- Τα σχολεία πάνε σινεμά
- Όταν το προσφυγικό ζήτημα συναντά την οικολογική φ...
- Vive Le Fantastique 2023
- Science Week
- Συνέντευξη με έναν επαγγελματία
- Χωρίς τη συναίνεση σου… είναι ΟΧΙ
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM και Επιχειρηματικότητας...
- International Day of Women and Girls in Science
- «Τη γλώσσα μού έδωσαν … ελληνική!»
- Suivez vos rêves, ils connaissent le chemin ... à ...
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου
- Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις
- Fractals
- Τεχνολογία - Εκπαίδευση, Ήπιες Δεξιότητες και Επαγ...
- Φυτεύοντας τον σπόρο της φιλίας και της συνεργασίας
- Εξερευνώντας το ηφαίστειο της Σαντορίνης
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τους Τρεις Ιεράρχες
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
- Με τα μάτια κλειστά!
- Η Α΄Λυκείου στο Σχολείο Κωφών
- Επίσκεψη στο 1ο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θεσσαλονίκης (Εργαστήρι...
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023
Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις
Στο πλαίσιο του παιδαγωγικού σχεδιασμού του σχολείου μας οι μαθητές του Β1 και Β2 Γυμνασίου στο μάθημα των μαθηματικών συμμετείχαν στη δράση “Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις”. Μαθηματικοί και εικαστικοί συνεργάστηκαν, ώστε να ενημερωθούν τα παιδιά σχετικά με τις οπτικές οφθαλμαπάτες που καταδεικνύουν τους τρόπους με τους οποίους ο εγκέφαλος δημιουργεί μια νοητική αναπαράσταση που διαφέρει από τον φυσικό κόσμο. Η δράση ολοκληρώθηκε, όταν κλήθηκαν οι μαθητές να δημιουργήσουν μια δική τους εργασία που ενεργοποιεί λανθασμένη αντίληψη. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τα εκπληκτικά τους έργα.