Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
1
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
31
)
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στα…χιόνια
- 5th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- Εργαστήρι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
- Επίσκεψη του οδοντιάτρου Δρ. Δ. Χατζούδη στην Α΄ Γ...
- Σε αποκριάτικους ρυθμούς
- Τέχνη – Ιστορία – Ανθρωπιστικές Αξίες
- «Πάμε Γυμνάσιο» - Γνωριμία με … το Αρχαία Ελληνικά!
- Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»
- Θεατρική και Μουσειακή Αγωγή
- Εβραϊκός περίπατος
- Τα σχολεία πάνε σινεμά
- Όταν το προσφυγικό ζήτημα συναντά την οικολογική φ...
- Vive Le Fantastique 2023
- Science Week
- Συνέντευξη με έναν επαγγελματία
- Χωρίς τη συναίνεση σου… είναι ΟΧΙ
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM και Επιχειρηματικότητας...
- International Day of Women and Girls in Science
- «Τη γλώσσα μού έδωσαν … ελληνική!»
- Suivez vos rêves, ils connaissent le chemin ... à ...
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου
- Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις
- Fractals
- Τεχνολογία - Εκπαίδευση, Ήπιες Δεξιότητες και Επαγ...
- Φυτεύοντας τον σπόρο της φιλίας και της συνεργασίας
- Εξερευνώντας το ηφαίστειο της Σαντορίνης
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τους Τρεις Ιεράρχες
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
- Με τα μάτια κλειστά!
- Η Α΄Λυκείου στο Σχολείο Κωφών
- Επίσκεψη στο 1ο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θεσσαλονίκης (Εργαστήρι...
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Με τα μάτια κλειστά!
Στο πλαίσιο των φιλανθρωπικών επισκέψεων, στις 11 και 18 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Λυκείου επισκέφθηκαν το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία του σχολείου και τη συνεισφορά του σε παιδιά με προβλήματα όρασης. Μαθητές και εκπαιδευτικοί βοήθησαν τους αρτιμελείς μαθητές/τριες του σχολείου μας να βιώσουν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, γράφοντας και διαβάζοντας σε Braille, περπατώντας με κλειστά μάτια με συνοδό - βοηθό ή λευκό μπαστούνι και τέλος, αναγνωρίζοντας αντικείμενα χωρίς τη βοήθεια της όρασης. Το αποτέλεσμα αυτών των βιωματικών δράσεων ήταν να καλλιεργήσουμε πληθώρα δεξιοτήτων, όπως επικοινωνία, συνεργασία, προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα, αυτοέλεγχο, συμπερίληψη καθώς και ενσυναίσθηση, ώστε οι μελλοντικοί μας πολίτες να μπορούν να ενσταλάξουν τις απαραίτητες ανθρωπιστικές αξίες και αρχές στην κοινωνία με γνώμονα το είναι και όχι το φαίνεσθαι.