Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
1
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
31
)
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στα…χιόνια
- 5th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- Εργαστήρι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
- Επίσκεψη του οδοντιάτρου Δρ. Δ. Χατζούδη στην Α΄ Γ...
- Σε αποκριάτικους ρυθμούς
- Τέχνη – Ιστορία – Ανθρωπιστικές Αξίες
- «Πάμε Γυμνάσιο» - Γνωριμία με … το Αρχαία Ελληνικά!
- Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»
- Θεατρική και Μουσειακή Αγωγή
- Εβραϊκός περίπατος
- Τα σχολεία πάνε σινεμά
- Όταν το προσφυγικό ζήτημα συναντά την οικολογική φ...
- Vive Le Fantastique 2023
- Science Week
- Συνέντευξη με έναν επαγγελματία
- Χωρίς τη συναίνεση σου… είναι ΟΧΙ
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM και Επιχειρηματικότητας...
- International Day of Women and Girls in Science
- «Τη γλώσσα μού έδωσαν … ελληνική!»
- Suivez vos rêves, ils connaissent le chemin ... à ...
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου
- Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις
- Fractals
- Τεχνολογία - Εκπαίδευση, Ήπιες Δεξιότητες και Επαγ...
- Φυτεύοντας τον σπόρο της φιλίας και της συνεργασίας
- Εξερευνώντας το ηφαίστειο της Σαντορίνης
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τους Τρεις Ιεράρχες
- Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
- Με τα μάτια κλειστά!
- Η Α΄Λυκείου στο Σχολείο Κωφών
- Επίσκεψη στο 1ο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θεσσαλονίκης (Εργαστήρι...
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Βιωματική Δράση Μαθηματικά Β' Γυμνασίου ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
Τι σχέση μπορεί να έχει ένα πυρίμαχο δοχείο, ένα μπουκάλι νερό, ένα καμινέτο και ένα θερμόμετρο με το μάθημα των μαθηματικών; Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων και της κατανόησης της γραφικής παράστασης συναρτήσεων, τα παιδιά των τμημάτων Β1 και Β2 Γυμνασίου την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, έβρασαν νερό κι έπειτα κλήθηκαν να παρατηρήσουν τις τιμές της θερμοκρασίας νερού σε διάφορες χρονικές στιγμές με σκοπό να συνειδητοποιήσουν την πτώση της συναρτήσει του χρόνου. Κατέγραψαν τα αποτελέσματα σε ένα φύλλο εργασίας, σχεδίασαν τη γραφική παράσταση χρόνου - θερμοκρασίας και άντλησαν δεδομένα από τη δική τους γραφική παράσταση. Έτσι έγινε η κατανόηση της γραφικής παράστασης της συνάρτησης, της εξαρτημένης και της ανεξάρτητης μεταβλητής βιωματικά. Η πειραματική αυτή δραστηριότητα, εντάσσεται στη μάθηση που επιτυγχάνεται με την αναστοχαστική επεξεργασία της άμεσης εμπειρίας του μαθητή.