Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
38
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Μαρτίου
(
17
)
- Συνέντευξη από έναν απόφοιτο του κολεγίου “ ΔΕΛΑΣΑΛ”
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS
- Διακρίσεις στο συνέδριο ACSTAC
- 7th Creative Writing Competition for Middle School...
- Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου στη Ρώμη
- Φεστιβάλ Επιστημών 2024
- Στο πλευρό της Γ’ Λυκείου- μέρος ε’
- Σε ρυθμούς καρναβαλιού!
- Και οι 6 είναι υπέροχες !!!
- 3 πρώτα βραβεία στο 37ο Παγκόσμιο Μαθητικό Συνέδρ...
- 22o Ομαδικό μαθητικό πρωτάθλημα σκακιού 2024
- Le 1er mars , journée mondiale du compliment
- Advertising: a science or an art?
- «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»
- Οι μαθητές του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»... γίνονται Youn...
- 11η Μαθητική Συνάντηση Δημόσιου Λόγου στα Γαλλικά ...
- Οι Robothood..στον μεγάλο τελικό της FLL
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τρίτη 12 Μαρτίου 2024
Advertising: a science or an art?
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, στην ενότητα που πραγματεύεται τον τομέα της διαφήμισης, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με τις τεχνικές προώθησης πρωτότυπων προϊόντων και υπηρεσιών που εφάρμοσαν. Αξιοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους στο έπακρο, τα παιδιά συνεργάστηκαν σε ομάδες και έκαναν σχεδόν επαγγελματική χρήση ανάλυσης δεδομένων, στοχοθεσίας, αφήγησης και ψηφιακών μέσων με στόχο να ελκύσουν και να πείσουν τον δυνητικό καταναλωτή.
Ο ζήλος και η ευρηματικότητά τους μας εντυπωσίασαν και μας διασκέδασαν. Μα πάνω από όλα, μας έκαναν περήφανες, γιατί τόσο αξιόλογες προσπάθειες απαιτούν αγάπη, χρόνο, χιούμορ και καλή συνεργασία, δεξιότητες που καλλιεργούνται καθημερινά στο σχολείο μας.
