Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθη
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
155
)
-
▼
Νοεμβρίου
(
14
)
- 3η θέση στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικής FIRS...
- Τρίτη Θέση στο Open Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλο...
- Λασαλιανές Μέρες Ειρήνης 2025 // Τμήμα Γαλλικών
- Γιορτάζοντας τις Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Δράσεις ειρήνης… εν καιρώ πολέμου!
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Γ’ Γυμνασίου
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Β’ Γυμνασίου
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Α’ Γυμνασίου
- ΕΙΡΗΝΗ – Ένα πολύτιμο αγαθό που δοκιμάζεται
- Επίσκεψη αποφοίτου
- Προετοιμασία για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικ...
- Έναρξη προετοιμασίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F...
- Το Λύκειο προετοιμάζεται για το Συνέδριο «Μαθητές ...
- Η Γ’ Γυμνασίου σε ένα ταξίδι γνωριμίας με την Καθο...
- ► Σεπτεμβρίου ( 8 )
- ► Φεβρουαρίου ( 15 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Νοεμβρίου
(
14
)
-
►
2024
(
193
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
234
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Λασαλιανές Μέρες Ειρήνης 2025 // Τμήμα Γαλλικών
Στο πλαίσιο των Λασαλιανών Ημερών Ειρήνης 2025, οι μαθητές του Τμήματος Γαλλικών του Γυμνασίου συμμετείχαν σε ποικίλες δημιουργικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, με στόχο να εκφράσουν την ιδέα της ειρήνης μέσα από τη γλώσσα, την τέχνη και τη φαντασία τους.
Α2 Γυμνασίου – «Ας γίνουμε γέφυρες της ειρήνης / Soyons des ponts de paix»
Στην τάξη, οι μαθητές κατασκεύασαν μια γέφυρα σε χαρτόνι, πάνω στην οποία έγραψαν μήνυμα ειρήνης. Παράλληλα, άκουσαν γαλλικά τραγούδια με θέμα την ειρήνη, συνδέοντας τη δημιουργικότητα με τη μουσική και τη γλώσσα.
.png)
Β1 Γυμνασίου
Οι μαθητές συζήτησαν τι σημαίνει για τον καθένα ειρήνη, κατέγραψαν λέξεις και έννοιες σε χρωματιστά χαρτιά και τα κόλλησαν σε ένα περιστέρι, το παγκόσμιο σύμβολο της ειρήνης. Επιπλέον, είδαν διάφορα σύμβολα ειρήνης και ανάλυσαν επιλεγμένα αποφθέγματα για την αξία της ειρήνης.

Β3 Γυμνασίου – «Η Γέφυρα της Ειρήνης»
Οι μαθητές έγραψαν μια μικρή ιστορία για την ειρήνη, την οποία εικονογράφησαν σε πέντε χαρτόνια. Η ιστορία ξεκινά:
Il était une fois une ville séparée par une grande rivière…
Un enfant dit : “Je construirai un pont pour rassembler tout le monde !”
Tous ont uni leurs forces et ont commencé à travailler ensemble.
Le pont se lève magnifiquement au-dessus de la rivière.
Et tous ont compris que la coopération apporte la paix et l’amitié.
Β4 Γυμνασίου
Δημιουργήθηκε ένα κολάζ με μηνύματα ειρήνης, όπου οι μαθητές συνδύασαν εικόνες και λέξεις που εκφράζουν την αξία της ειρήνης και της συνεργασίας.

Γ4 Γυμνασίου
Οι μαθητές διάβασαν το ποίημα του Louis Aragon – Je dis la paix και μαγνητοσκόπησαν ένα απόσπασμα από την απαγγελία τους, μεταφέροντας το μήνυμα της ειρήνης με λόγο και συναίσθημα.
