Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Απριλίου
(
22
)
- Συνάντηση με μια απόφοιτο
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
- 1er FESTIVAL FRANCOPHONE DU THÉÂTRE POUR ÉCOLIERS...
- Ιστορία και… λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 7οι Φ...
- Δημοσιογράφοι μιας άλλης εποχής…
- Συνεργασία με Αμερικανικά Πανεπιστήμια
- Αναπηρία και Προσβασιμότητα
- 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…
- Εθελοντές
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- European Youth Gathering Bad Marienberg, Germany ...
- 4ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Η τέχνη ως κινητήριος δύναμη!
- Στα μονοπάτια της τοπικής Ιστορίας…
- Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath»:μια ε...
- 7th Creative Writing Competition for Middle School...
- 7οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- Γαλλόφωνος θεατρικός όμιλος του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Examen Blanc Mars 2024
- 4ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δευτέρα 8 Απριλίου 2024
Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath»:μια εκπαιδευτική δράση με πολλαπλά οφέλη για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Ομάδα 20 μαθητών του Λυκείου «Δελασάλ» έλαβε μέρος, για 2η φορά, στο Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath» που διεξήχθη στη Ρώμη το διάστημα 13-03 εως και 16-03. Οι μαθητές της Α΄ και Β’ Λυκείου του Κολεγίου παρουσίασαν εργασίες και πειράματα που είχαν εκπονήσει με θέματα πάνω στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά. Είχαν τη χαρά να αλληλεπιδράσουν με μαθητές διαφόρων ηλικιών που προέρχονταν από σχολεία όλου του κόσμου. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Ρώμης, το «Tor Vergata».Ήταν μια εκπαιδευτική δράση που προσέφερε στους μαθητές μας την εμπειρία της βιωματικής μάθησης και τη δυνατότητα να κατανοήσουν την έννοια της έρευνας, αλλά και της ομαδικότητας.





