Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Απριλίου
(
22
)
- Συνάντηση με μια απόφοιτο
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
- 1er FESTIVAL FRANCOPHONE DU THÉÂTRE POUR ÉCOLIERS...
- Ιστορία και… λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 7οι Φ...
- Δημοσιογράφοι μιας άλλης εποχής…
- Συνεργασία με Αμερικανικά Πανεπιστήμια
- Αναπηρία και Προσβασιμότητα
- 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…
- Εθελοντές
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- European Youth Gathering Bad Marienberg, Germany ...
- 4ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Η τέχνη ως κινητήριος δύναμη!
- Στα μονοπάτια της τοπικής Ιστορίας…
- Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath»:μια ε...
- 7th Creative Writing Competition for Middle School...
- 7οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- Γαλλόφωνος θεατρικός όμιλος του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Examen Blanc Mars 2024
- 4ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δημοσιογράφοι μιας άλλης εποχής…
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου, στο μάθημα της ιστορίας, σχεδίασαν και δημιούργησαν τις δικές τους βυζαντινές εφημερίδες. Με βάση την ομαδο-συνεργατική μέθοδο και τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου canvas, έγραψαν άρθρα, επιστολές, αγώνες αντιλογίας, λογοτεχνικά κείμενα, διαλόγους, ενώ δεν παρέλειψαν να περιγράψουν τις αντίστοιχες πολυήμερες εκδρομές των μαθητών του Βυζαντίου στην πανέμορφη Κωνσταντινούπολη. Επίσης, μέλη των συνακτικών ομάδων των εφημερίδων του σχολείου μας, συνεργάστηκαν με μαθητές του 1ου Πρότυπου Γ.Ε.Λ. “Μανόλης Ανδρόνικος” με σκοπό τη δημιουργία ενός κοινού τεύχους. Σ΄αυτή τη δημοσιογραφική προσπάθεια τα παιδιά προσπάθησαν να τοποθετήσουν τους εαυτούς τους σε μία άλλη εποχή, να “μπούνε” στη θέση των μαθητών και να περιγράψουν την τότε κοινωνική, εκπαιδευτική, πολιτιστική και πολιτική ατμόσφαιρα της εποχής. Οι μαθητές ανέπτυξαν γνωστικές και ψηφιακές δεξιότητες, ενώ παράλληλα εκφράστηκαν δημιουργικά και με κριτική σκέψη με σκοπό την αποτύπωση της κοινωνικοπολιτικής πραγματικότητας της εν λόγω ιστορικής περιόδου. Καλή ανάγνωση και καλό ταξίδι στην ιστορία του Βυζαντίου!







