Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Απριλίου
(
22
)
- Συνάντηση με μια απόφοιτο
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
- 1er FESTIVAL FRANCOPHONE DU THÉÂTRE POUR ÉCOLIERS...
- Ιστορία και… λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 7οι Φ...
- Δημοσιογράφοι μιας άλλης εποχής…
- Συνεργασία με Αμερικανικά Πανεπιστήμια
- Αναπηρία και Προσβασιμότητα
- 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…
- Εθελοντές
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- European Youth Gathering Bad Marienberg, Germany ...
- 4ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Η τέχνη ως κινητήριος δύναμη!
- Στα μονοπάτια της τοπικής Ιστορίας…
- Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath»:μια ε...
- 7th Creative Writing Competition for Middle School...
- 7οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- Γαλλόφωνος θεατρικός όμιλος του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Examen Blanc Mars 2024
- 4ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Την Πέμπτη, 4 Απριλίου 2024, οι μαθητές της Α’ Τάξης του Γυμνασίου, του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», Χάρης Π. και Δημήτρης Α., συμμετείχαν στο 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ. Οι δύο μαθητές, δημιούργησαν δύο εργασίες προγραμματισμού – ένα τρισδιάστατο περιβάλλον εικονικής περιήγησης και ένα ψηφιακό παιχνίδι –, τις οποίες παρουσίασαν στο προεδρείο της συνεδρίας τους και στο μαθητικό – κυρίως – κοινό, μέσα από τις εισηγήσεις που ετοίμασαν, τις οποίες συνόδευσαν από αντίστοιχες παρουσιάσεις PowerPoint. Έπειτα από την ολοκλήρωση των εισηγήσεων και παρουσιάσεών τους, κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις του κοινού, ενώ στη συνέχεια, δέχτηκαν σχόλια συγχαρητηρίων και θαυμασμού από τα μέλη του προεδρείου για τις, πράγματι, αξιέπαινες εργασίες τους. Επιπλέον, οι μαθητές μας είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και τις εργασίες που δημιούργησαν και παρουσίασαν μαθητές άλλων σχολείων που συμμετείχαν στην ίδια με αυτούς συνεδρία. Αυτή η χαρά της αλληλεπίδρασης και της ανατροφοδότησης μεταξύ των ίδιων των μαθητών γύρω από το αντικείμενο της Πληροφορικής αποτελεί και το σημαντικότερο όφελος για τα παιδιά.


