Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Απριλίου
(
22
)
- Συνάντηση με μια απόφοιτο
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
- 1er FESTIVAL FRANCOPHONE DU THÉÂTRE POUR ÉCOLIERS...
- Ιστορία και… λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 7οι Φ...
- Δημοσιογράφοι μιας άλλης εποχής…
- Συνεργασία με Αμερικανικά Πανεπιστήμια
- Αναπηρία και Προσβασιμότητα
- 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…
- Εθελοντές
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- Όταν τα παιδιά σώζουν ζωές…
- European Youth Gathering Bad Marienberg, Germany ...
- 4ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Η τέχνη ως κινητήριος δύναμη!
- Στα μονοπάτια της τοπικής Ιστορίας…
- Μαθητικό Συνέδριο «Euroscience and Euromath»:μια ε...
- 7th Creative Writing Competition for Middle School...
- 7οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- Γαλλόφωνος θεατρικός όμιλος του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Examen Blanc Mars 2024
- 4ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…
Τι σχέση έχει η Φυσική με τη Γυμναστική; Πρόκειται για δύο επιστήμες παράλληλες ή υπάρχουν σημεία τομής; Σ’ αυτά και σ’ άλλα σχετικά ερωτήματα κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές της Γ Γυμνασίου σ΄ ένα διαφορετικό μάθημα που είχαν σχεδιάσει οι καθηγητές Φυσικής και Φυσικής Αγωγής. Στο πρώτο μέρος του μαθήματος, ο κ. Ζουρνάς εξήγησε με βάση τη θεωρία της Φυσικής με ποιόν τύπο θα μπορούσαν να βρουν οι μαθητές την ταχύτητα ρίψης, ενώ στο δεύτερο μέρος του μαθήματος οι μαθητές διδάχτηκαν από τον κ. Φουντοραδάκη την τεχνική ρίψης και τη σωστή γωνία, ώστε να πάει η σφαίρα όσο μακρύτερα γίνεται. Στο τρίτο μέρος μαθητές πραγματοποίησαν ρίψεις, ενώ οι υπόλοιποι εφαρμόζοντας τον κατάλληλο τύπο μετρούσαν κάθε φορά την ταχύτητα, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις έφτασε σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Μαθητές και καθηγητές απόλαυσαν τη διαδικασία αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η διεπιστημονικότητα «κρύβει» ενδιαφέροντα σημεία!
.jpg)


