Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
38
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
22
)
- Ελάτε να φτιάξουμε τα οστά μας
- Ένα ποίημα για την Ειρήνη
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
- Διαδικτυακή συνάντηση της ομάδας RobotHood με την ...
- 3ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Οπτικοακουστικής...
- Lasallian Days for Peace - English Projects
- Η οικοδόμηση της ειρήνης είναι υπόθεση όλων μας!
- Συνθήματα … ειρήνης!
- “Αποκωδικοποιώντας” την επιστήμη της Πληροφορικής…
- Ρομποτική και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
- Ρομποτική - Το μέλλον ή το παρόν;
- Η Β΄ Γυμνασίου στον Πολυχώρο Τέχνης
- “ Το κίνημα του Ερυθρού Σταυρού δεν είναι… ψευδαίσ...
- Ταξίδι στον κόκκινο πλανήτη
- Αθλητισμός και Ψυχαγωγία στο Αθλητικό Κέντρο «ΑΤΕΡ...
- Δράση για τα παιδιά της Α΄ γυμνασίου
- Το ebook της ειρήνης
- ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
- ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
- Ο έφηβος βουλευτής του σχολείου μας!
- Ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου
- Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021
Ρομποτική και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Στα πλαίσια των εκπαιδευτικών επισκέψεων και δράσεων του σχολείου μας, το τμήμα Β1 του Γυμνασίου Δελασάλ επισκέφτηκε το STEM EDUCATION στην Θεσσαλονίκη (Νέστορος Τύπα 13). Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες των δώδεκα ατόμων και με την καθοδήγηση των υπευθύνων συνεργάστηκαν επιτυχώς σε δύο θεματικές ενότητες.
Η πρώτη ομάδα εργάστηκε για την κατασκευή ενός καταπέλτη, ο οποίος με τη βοήθεια προγραμματισμού spike ήταν σε θέση να εκτοξεύει αντικείμενα σε κατάλληλους στόχους. Τα παιδιά έπρεπε να συναρμολογήσουν σωστά κινητήρες ,αισθητήρες ,βραχίονες και στη συνέχεια να προγραμματίσουν με τις κατάλληλες εντολές προκειμένου το κάθε αντικείμενο να βρίσκει τον στόχο του.
Η δεύτερη ομάδα παρακολούθησε μια σύντομη περιγραφή της λειτουργίας μιας ανεμογεννήτριας και στη συνέχεια προσπάθησε να την δημιουργήσει. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στις ενεργειακές μετατροπές που έλαβαν χώρα, καθώς και στον φιλικό τρόπο λειτουργίας της γεννήτριας. Αντικείμενο συζήτησης, αποτέλεσε η ανάγκη μετάβασης της κοινωνίας μας από τη χρήση ορυκτών καυσίμων στη χρήση παρόμοιων μορφών ενέργειας, προκειμένου να διαφυλάξουμε την ισορροπία στον πλανήτη μας.