Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
13
)
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Συνομιλώντας διαθεματικά!
- Διακρίσεις φύλου: Παίρνουμε θέση!
- Ο Χρυσός αριθμός «Φ»
- Επαναλειτουργία του Σχολείου - Τετάρτη, 17 Φεβρουα...
- «Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου στον δρόμο για τους Ο...
- DIXIT - PIXIT
- Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
- Αναστολή λειτουργίας του Σχολείου - Τρίτη, 16 Φεβρ...
- Απονομή ξενόγλωσσων διπλωμάτων, επιπέδων Α1 - Γ2, ...
- Και πάλι μαζί!
- Σύγχρονα μέσα δημοσιογραφίας και Πληροφορική
- ‘’Guest in the Classroom: AGATHA CHRISTIE'’
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021
DIXIT - PIXIT
Μπορώ να περιγράψω σωστά αυτό που βλέπω; Τηρώ κάποια σειρά ή ξεκινάω από αυτό που μου κάνει εντύπωση; Πόσο πιστή μπορεί να είναι μία περιγραφή; Με όλα αυτά τα ερωτήματα ήρθαν αντιμέτωποι μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού, την Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου, παρακολουθώντας ένα μάθημα Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο.
Εθελοντές περιέγραφαν στους συμμαθητές τους μία εικόνα που μόνο οι ίδιοι έβλεπαν. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια της ζωγραφικής, οι δέκτες των πληροφοριών προσπάθησαν να αποτυπώσουν όλες τις λεπτομέρειες σε ένα λευκό χαρτί. Μέσα από τη διαδικασία, προέκυπταν ερωτήματα και αναδείχθηκαν τα βασικά σημεία της περιγραφής. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον Σεπτέμβριο, ώστε να συνεχίσουν το «παιχνίδι» της γνώσης με την ελπίδα ότι θα έχουν εξαλειφθεί οι περιορισμοί που επιβάλλει η πανδημία.