Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
13
)
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Συνομιλώντας διαθεματικά!
- Διακρίσεις φύλου: Παίρνουμε θέση!
- Ο Χρυσός αριθμός «Φ»
- Επαναλειτουργία του Σχολείου - Τετάρτη, 17 Φεβρουα...
- «Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου στον δρόμο για τους Ο...
- DIXIT - PIXIT
- Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
- Αναστολή λειτουργίας του Σχολείου - Τρίτη, 16 Φεβρ...
- Απονομή ξενόγλωσσων διπλωμάτων, επιπέδων Α1 - Γ2, ...
- Και πάλι μαζί!
- Σύγχρονα μέσα δημοσιογραφίας και Πληροφορική
- ‘’Guest in the Classroom: AGATHA CHRISTIE'’
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021
Συνομιλώντας διαθεματικά!
Μια διεπιστημονική προσέγγιση της Ανεργίας… στη Γλώσσα!
Την Πέμπτη, 25/2/2021, οι μαθητές της Β’ Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, προσέγγισαν το επίκαιρο θέμα της ανεργίας, μέσα από διαφορετικές οπτικές, συνομιλώντας με καθηγητές διαφορετικών ειδικοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, η συζήτηση ξεκίνησε με την κ. Καλαμπαλίκη, οικονομολόγο του σχολείου μας, η οποία παρουσίασε τον τρόπο υπολογισμού της ανεργίας, τις μορφές και τις οικονομικές της συνέπειες, αλλά και τα μέτρα αντιμετώπισης που προτείνονται συχνά από τους οικονομολόγους. Οι μαθητές προβληματίστηκαν σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να περισταλεί η διαρθρωτική ανεργία, αναδεικνύοντας τη χρησιμότητα της δια βίου εκπαίδευσης, και έμαθαν τι είναι η Κεϋνσιανή ανεργία, η ύφεση στην οικονομία και το κραχ. Το μάθημα συνεχίστηκε με επεξεργασία των κοινωνικών πλέον συνεπειών της ανεργίας από τις εκπαιδευτικούς του μαθήματος και φιλολόγους του Κολεγίου ΔΕΛΑΣΑΛ, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η διαθεματική προσέγγιση σύγχρονων προβλημάτων είναι πιο αποτελεσματική και ενδιαφέρουσα.