Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
▼
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- Η Β’ Λυκείου στο πρόγραμμα εικονικής επιχείρησης
- Το Λύκειο "ΔΕΛΑΣΑΛ" στον κινηματογράφο
- Πάμε θέατρο…
- Συνομιλώντας με μια δημοσιογράφο
- Au Gollège “De La Salle”, le français, ça se joue!
- La course à la sécurité, quelles perspectives géop...
- Οι «Ιεραπόστολοι της Αγάπης» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- «Και τώρα πάμε Γυμνάσιο»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - "Avec votre Masque VΙ" & Κοπή Βασιλόπιτας
- Βοηθώντας τα αδέσποτα
- «La course à la sécurité, quelles perspectives géo...
- Το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφ...
- Μουσικά ρεύματα που επηρέασα την εποχή τους
- Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου στο Κολέγιο «ΔΕ...
- Η «Άρσις» «φιλοξενεί» τη Β΄Λυκείου
- Μπορούν οι μαθητές να λύσουν μόνοι τους ειρηνικά ...
- Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο
- Μαθαίνοντας τα μυστικά της δημοσιογραφίας
- «ΔΕΛΑΣΑΛ» ΚΑΙ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ...
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017
Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ», στοχεύοντας στην ολοκληρωμένη καλλιέργεια των μαθητών του και στην παροχή κατάλληλων εφοδίων για την προσωπική τους ανέλιξη και την απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων, πρωτοπορεί στον τομέα των ανθρωπιστικών - γλωσσικών μαθημάτων, εμπλουτίζοντας το ωρολόγιο σχολικό πρόγραμμα του Γυμνασίου με την προσθήκη επιπλέον ωρών σε μαθήματα βαρύτητας.
Συγκεκριμένα, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, στην Α΄ και Β΄ Γυμνασίου, έχει εισαχθεί μία τέταρτη διδακτική ώρα, καλλιέργειας προφορικού λόγου και ενεργητικής ακρόασης. Στόχος αυτής της προσπάθειας είναι να κατανοηθούν βασικές έννοιες της τέχνης του λόγου και της πειθούς, ώστε οι μαθητές να ασκηθούν στην εκφορά του λόγου τους σε οποιαδήποτε περίσταση.
Οι μαθητές μας, ανταποκρινόμενοι με ενθουσιασμό στις βιωματικές ασκήσεις ανάπτυξης λόγου, σε συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαίσιο, υποδύονται ρόλους, που τους εντάσσουν σε καθημερινές συνθήκες επικοινωνίας. Εξασκούνται στον μονόλογο, στον διάλογο, στην εκφραστική ανάγνωση, στην περιγραφή και στην αφήγηση, στον προσχεδιασμένο προφορικό λόγο, στον δημοσιογραφικό λόγο και στην επιχειρηματολογία, με τη χρήση κατάλληλου λεξιλογίου και ύφους.
Με την πάροδο του χρόνου γίνεται αντιληπτή από τους μαθητές η δύναμη του λόγου τους, αλλά και η χρησιμότητα της προφορικής γλώσσας, που η τεχνοκρατική εποχή μας έχει απαξιώσει.