Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
▼
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- Η Β’ Λυκείου στο πρόγραμμα εικονικής επιχείρησης
- Το Λύκειο "ΔΕΛΑΣΑΛ" στον κινηματογράφο
- Πάμε θέατρο…
- Συνομιλώντας με μια δημοσιογράφο
- Au Gollège “De La Salle”, le français, ça se joue!
- La course à la sécurité, quelles perspectives géop...
- Οι «Ιεραπόστολοι της Αγάπης» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- «Και τώρα πάμε Γυμνάσιο»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - "Avec votre Masque VΙ" & Κοπή Βασιλόπιτας
- Βοηθώντας τα αδέσποτα
- «La course à la sécurité, quelles perspectives géo...
- Το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφ...
- Μουσικά ρεύματα που επηρέασα την εποχή τους
- Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου στο Κολέγιο «ΔΕ...
- Η «Άρσις» «φιλοξενεί» τη Β΄Λυκείου
- Μπορούν οι μαθητές να λύσουν μόνοι τους ειρηνικά ...
- Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο
- Μαθαίνοντας τα μυστικά της δημοσιογραφίας
- «ΔΕΛΑΣΑΛ» ΚΑΙ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ...
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017
Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο
Το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2017, εκπροσωπήσαμε το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο πρόγραμμα που οργάνωσε ο Συνήγορος του Παιδιού, με θέμα «Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο». Στόχος ήταν να ενημερωθούμε πληρέστερα για τη λειτουργία ενός δημοκρατικού σχολείου.
Αφού γνωριστήκαμε παίζοντας, χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε να συζητήσει διάφορα θέματα και λύσεις σχετικά με τη λειτουργία ενός σχολείου.
Πιο αναλυτικά, οι τρεις ομάδες ασχολήθηκαν με τις σχέσεις μαθητών – καθηγητών, με την οργάνωση και τη λειτουργία του σχολείου και, τέλος, με τη διοργάνωση εκδρομών και δραστηριοτήτων πέραν του σχολικού προγράμματος. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια σε μια προσομοίωση της γενικής συνέλευσης του σχολείου.
Μέσα από αυτή τη δράση, καταλήξαμε σε συμπεράσματα και αξιολογήσαμε την εικονική συνέλευση, στην οποία συμμετείχαμε. Συγκεκριμένα, διακρίναμε τον βαθμό δυσκολίας που παρατηρείται, τόσο ως προς τον συντονισμό μιας τέτοιας διαδικασίας όσο και ως προς την εξαγωγή συμπερασμάτων και την διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων.
Ήταν μια πολύ ωραία και ιδιαίτερη δράση, μέσω της οποίας διδαχθήκαμε, ενημερωθήκαμε και τελικά ευαισθητοποιηθήκαμε, ώστε να κάνουμε όλοι μικρά βήματα, για να πετύχουμε ένα πιο δημιουργικό και συμμετοχικό σχολείο.
Αφού γνωριστήκαμε παίζοντας, χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε να συζητήσει διάφορα θέματα και λύσεις σχετικά με τη λειτουργία ενός σχολείου.
Πιο αναλυτικά, οι τρεις ομάδες ασχολήθηκαν με τις σχέσεις μαθητών – καθηγητών, με την οργάνωση και τη λειτουργία του σχολείου και, τέλος, με τη διοργάνωση εκδρομών και δραστηριοτήτων πέραν του σχολικού προγράμματος. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια σε μια προσομοίωση της γενικής συνέλευσης του σχολείου.
Μέσα από αυτή τη δράση, καταλήξαμε σε συμπεράσματα και αξιολογήσαμε την εικονική συνέλευση, στην οποία συμμετείχαμε. Συγκεκριμένα, διακρίναμε τον βαθμό δυσκολίας που παρατηρείται, τόσο ως προς τον συντονισμό μιας τέτοιας διαδικασίας όσο και ως προς την εξαγωγή συμπερασμάτων και την διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων.
Ήταν μια πολύ ωραία και ιδιαίτερη δράση, μέσω της οποίας διδαχθήκαμε, ενημερωθήκαμε και τελικά ευαισθητοποιηθήκαμε, ώστε να κάνουμε όλοι μικρά βήματα, για να πετύχουμε ένα πιο δημιουργικό και συμμετοχικό σχολείο.
Εμμανουέλα Καρδάση, Γ1
Γιούλη Παπαδημητροπούλου, Γ2
Γιούλη Παπαδημητροπούλου, Γ2