Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
▼
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- Η Β’ Λυκείου στο πρόγραμμα εικονικής επιχείρησης
- Το Λύκειο "ΔΕΛΑΣΑΛ" στον κινηματογράφο
- Πάμε θέατρο…
- Συνομιλώντας με μια δημοσιογράφο
- Au Gollège “De La Salle”, le français, ça se joue!
- La course à la sécurité, quelles perspectives géop...
- Οι «Ιεραπόστολοι της Αγάπης» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- «Και τώρα πάμε Γυμνάσιο»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - "Avec votre Masque VΙ" & Κοπή Βασιλόπιτας
- Βοηθώντας τα αδέσποτα
- «La course à la sécurité, quelles perspectives géo...
- Το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφ...
- Μουσικά ρεύματα που επηρέασα την εποχή τους
- Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου στο Κολέγιο «ΔΕ...
- Η «Άρσις» «φιλοξενεί» τη Β΄Λυκείου
- Μπορούν οι μαθητές να λύσουν μόνοι τους ειρηνικά ...
- Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο
- Μαθαίνοντας τα μυστικά της δημοσιογραφίας
- «ΔΕΛΑΣΑΛ» ΚΑΙ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ...
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017
Η «Άρσις» «φιλοξενεί» τη Β΄Λυκείου
Στο πλαίσιο της εθελοντικής τους δράσης, οι μαθητές της Β΄ Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», την Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, επισκέφτηκαν τη δομή της Μ.Κ.Ο. « Άρσις», στο Ωραιόκαστρο.
Η κοινωνική λειτουργός, κ. Μαριάννα Κολοβού, μίλησε στους μαθητές για το έργο της οργάνωσης, γενικά και, ειδικά, για το έργο της συγκεκριμένης δομής, η οποία παρέχει άσυλο και φροντίδα σε παιδιά, που, για διάφορους λόγους, δεν μπορούν να ανατραφούν στο περιβάλλον των οικογενειών τους.
Οι μαθητές εκδήλωσαν αμέριστο ενδιαφέρον και έθεσαν πολλές ερωτήσεις σχετικά με την προσφορά εθελοντικής εργασίας στην οργάνωση. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια άσκηση για τα ανθρώπινα δικαιώματα που πραγματοποίησαν οι μαθητές και τους αποκάλυψε ότι, δυστυχώς, όλοι οι άνθρωποι, ακόμα και σήμερα, δεν έχουν ίσα δικαιώματα.