Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
▼
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- Η Β’ Λυκείου στο πρόγραμμα εικονικής επιχείρησης
- Το Λύκειο "ΔΕΛΑΣΑΛ" στον κινηματογράφο
- Πάμε θέατρο…
- Συνομιλώντας με μια δημοσιογράφο
- Au Gollège “De La Salle”, le français, ça se joue!
- La course à la sécurité, quelles perspectives géop...
- Οι «Ιεραπόστολοι της Αγάπης» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- «Και τώρα πάμε Γυμνάσιο»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - "Avec votre Masque VΙ" & Κοπή Βασιλόπιτας
- Βοηθώντας τα αδέσποτα
- «La course à la sécurité, quelles perspectives géo...
- Το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφ...
- Μουσικά ρεύματα που επηρέασα την εποχή τους
- Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου στο Κολέγιο «ΔΕ...
- Η «Άρσις» «φιλοξενεί» τη Β΄Λυκείου
- Μπορούν οι μαθητές να λύσουν μόνοι τους ειρηνικά ...
- Για ένα δημοκρατικό και συμμετοχικό σχολείο
- Μαθαίνοντας τα μυστικά της δημοσιογραφίας
- «ΔΕΛΑΣΑΛ» ΚΑΙ «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ...
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017
Μπορούν οι μαθητές να λύσουν μόνοι τους ειρηνικά τις διαφορές τους;
Η απάντηση δίνεται μέσα από το θεσμό της Σχολικής Διαμεσολάβησης. Η φιλοσοφία του θεσμού αυτού στηρίζεται σε μια τελείως διαφορετική προσέγγιση και αντιμετώπιση της σύγκρουσης τόσο από τους μαθητές όσο και από το ίδιο το σχολείο. Σύμφωνα με τις αρχές της Σχολικής Διαμεσολάβησης, η σύγκρουση είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό στη ζωή μας.
Με τον κατάλληλο χειρισμό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μάθουμε καλύτερα πώς να αντιμετωπίζουμε τον απέναντί μας και τη συμπεριφορά του, αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό. Τα παιδιά έχουν την ικανότητα να λύνουν τα ίδια τα προβλήματά τους και γνωρίζουν καλύτερα πώς να προσεγγίζουν τους συνομηλίκους τους και τις διαφωνίες που ανακύπτουν μεταξύ τους στην τάξη και στη σχολική αυλή. Με σεβασμό στην άποψη του άλλου, οι διαμεσολαβητές προσπαθούν με τρόπο συνεργατικό να βρουν λύσεις που θα ικανοποιούν και τις δυο πλευρές.
Υιοθετώντας την ειρηνική επίλυση των διαφορών, το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» ξεκίνησε για πρώτη χρονιά την υλοποίηση του προγράμματος της Σχολικής Διαμεσολάβησης στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Οι μαθητές έχουν αρχίσει να εκπαιδεύονται, ώστε να λειτουργήσουν ως διαμεσολαβητές σε ενδεχόμενες μελλοντικές συγκρούσεις συμμαθητών τους.
Η εκπαίδευση τους στηρίζεται στη βιωματική μάθηση με άμεση εφαρμογή της θεωρίας της μέσα από παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεις, με μεθόδους αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους, με καλλιέργεια του ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος και την υποστήριξη του Γραφείου Αγωγής Υγείας, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ευελπιστούμε ότι το πρόγραμμα της Σχολικής Διαμεσολάβησης θα συμβάλει στη δημιουργία ενός δημοκρατικού και συμμετοχικού σχολείου, μέσα στο οποίο οι μαθητές θα καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και εποικοδομητικού διαλόγου.
Με τον κατάλληλο χειρισμό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μάθουμε καλύτερα πώς να αντιμετωπίζουμε τον απέναντί μας και τη συμπεριφορά του, αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό. Τα παιδιά έχουν την ικανότητα να λύνουν τα ίδια τα προβλήματά τους και γνωρίζουν καλύτερα πώς να προσεγγίζουν τους συνομηλίκους τους και τις διαφωνίες που ανακύπτουν μεταξύ τους στην τάξη και στη σχολική αυλή. Με σεβασμό στην άποψη του άλλου, οι διαμεσολαβητές προσπαθούν με τρόπο συνεργατικό να βρουν λύσεις που θα ικανοποιούν και τις δυο πλευρές.
Υιοθετώντας την ειρηνική επίλυση των διαφορών, το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» ξεκίνησε για πρώτη χρονιά την υλοποίηση του προγράμματος της Σχολικής Διαμεσολάβησης στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Οι μαθητές έχουν αρχίσει να εκπαιδεύονται, ώστε να λειτουργήσουν ως διαμεσολαβητές σε ενδεχόμενες μελλοντικές συγκρούσεις συμμαθητών τους.
Η εκπαίδευση τους στηρίζεται στη βιωματική μάθηση με άμεση εφαρμογή της θεωρίας της μέσα από παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεις, με μεθόδους αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους, με καλλιέργεια του ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος και την υποστήριξη του Γραφείου Αγωγής Υγείας, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ευελπιστούμε ότι το πρόγραμμα της Σχολικής Διαμεσολάβησης θα συμβάλει στη δημιουργία ενός δημοκρατικού και συμμετοχικού σχολείου, μέσα στο οποίο οι μαθητές θα καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και εποικοδομητικού διαλόγου.