Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
21
)
- Clubs Αγγλικών 2023-24
- 1η θέση στον διαγωνισμό « HACKATHON ATHENS 2023 – ...
- Ο κήπος μας στο κέντρο της πόλης μας
- Συζητώντας για την εφηβεία και τα πρότυπα…
- EU Code Week 2023 στο Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Ιστορίες Ειρήνης
- Lasallian Days of Peace
- «Πολεμώ» τον Πόλεμο
- Η ειρήνη είναι εφικτή !
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Β΄ Λυκείου
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Γ´ Γυμνασίου
- Παραμύθια για την ειρήνη
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Α´ Γυμνασίου
- Ομιλία-συζήτηση ερευνητή του ΕΚΕΤΑ
- Παγκόσμια ημέρα μείωσης φυσικών καταστροφών
- Βράβευση των μαθητών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» για τι...
- Συμμετοχή στον 9ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σκίτσου, Κ...
- Όλοι μαζί στη μάχη κατά του καρκίνου
- Η «Βραδιά του ερευνητή» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- 5ος Αγώνας Δρόμου “De La Salle Running Race”
- 26 September - European Day Of Languages
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Lasallian Days of Peace
Οι μαθητές της Β’ Λυκείου επέλεξαν τους στίχους από το αγαπημένο τους τραγούδι ή ποίημα που τους θυμίζει την έννοια της Ειρήνης. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τον καλλιτέχνη, ποιητή ή μουσικό συγκρότημα, τον τίτλο του τραγουδιού/ποιήματος, τον τίτλο του άλμπουμ/ποιητικής συλλογής και το έτος κυκλοφορίας.
Οι μαθητές της Α’ Λυκείου κατέγραψαν σκέψεις και φράσεις για την Ειρήνη που ανήκουν είτε στους ίδιους είτε σε διάσημους ακτιβιστές, ανθρωπιστές, επιστήμονες, φιλοσόφους, καλλιτέχνες.
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου στα μαθήματα των Αγγλικών και της Ιστορίας, εκπόνησαν διαθεματικό project για τα αντιπολεμικά συνθήματα που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια μεγάλων πολέμων στην παγκόσμια ιστορία.
Οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου έπαιξαν ένα online παιχνίδι στην εκπαιδευτική ιστοσελίδα Wordwall. Τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν και να συμπληρώσουν τη λέξη που λείπει από φράσεις διάσημων διεθνών προσωπικοτήτων για την Ειρήνη.
Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου φιλοτέχνησαν διαφορετικά περιστέρια κι έγραψαν τι είναι γι΄ αυτούς η ειρήνη. Στη συνέχεια, διακόσμησαν με τα περιστέρια τους τις τάξεις τους .