Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
21
)
- Clubs Αγγλικών 2023-24
- 1η θέση στον διαγωνισμό « HACKATHON ATHENS 2023 – ...
- Ο κήπος μας στο κέντρο της πόλης μας
- Συζητώντας για την εφηβεία και τα πρότυπα…
- EU Code Week 2023 στο Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Ιστορίες Ειρήνης
- Lasallian Days of Peace
- «Πολεμώ» τον Πόλεμο
- Η ειρήνη είναι εφικτή !
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Β΄ Λυκείου
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Γ´ Γυμνασίου
- Παραμύθια για την ειρήνη
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Α´ Γυμνασίου
- Ομιλία-συζήτηση ερευνητή του ΕΚΕΤΑ
- Παγκόσμια ημέρα μείωσης φυσικών καταστροφών
- Βράβευση των μαθητών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» για τι...
- Συμμετοχή στον 9ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σκίτσου, Κ...
- Όλοι μαζί στη μάχη κατά του καρκίνου
- Η «Βραδιά του ερευνητή» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- 5ος Αγώνας Δρόμου “De La Salle Running Race”
- 26 September - European Day Of Languages
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
EU Code Week 2023 στο Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Το Γυμνάσιο του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», συμμετείχε και φέτος στην «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2023», στο πλαίσιο της κοινής δράσης όλων των σχολείων του Εκπαιδευτικού Οργανισμού ‘‘La Salle” Ελλάδας. Ειδικότερα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Τάξης, είχαν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν τα δικά τους ψηφιακά παιχνίδια, μέσω της δημοφιλούς οπτικής (block-based) γλώσσας προγραμματισμού «Scratch», ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ και της Γ’ Τάξης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά τις βασικές έννοιες και δομές του προγραμματισμού, μέσα από τη δημοφιλή κειμενική (text-based) γλώσσα προγραμματισμού «Python», σε περιβάλλον της οποίας έγραψαν τις πρώτες τους εντολές και συνέταξαν τα πρώτα τους προγράμματα. Επρόκειτο για μία πολλαπλά ωφέλιμη δράση, μέσα από την οποία τα παιδιά όχι μόνο ανέπτυξαν τις ήπιες δεξιότητες της αλγοριθμικής και υπολογιστικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της επίλυσης προβλημάτων, αλλά, κυρίως, έγιναν μέτοχοι της χαράς που προσφέρει η (ψηφιακή) δημιουργία και ο παιγνιώδης χαρακτήρας του προγραμματισμού.




