Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
21
)
- Clubs Αγγλικών 2023-24
- 1η θέση στον διαγωνισμό « HACKATHON ATHENS 2023 – ...
- Ο κήπος μας στο κέντρο της πόλης μας
- Συζητώντας για την εφηβεία και τα πρότυπα…
- EU Code Week 2023 στο Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Ιστορίες Ειρήνης
- Lasallian Days of Peace
- «Πολεμώ» τον Πόλεμο
- Η ειρήνη είναι εφικτή !
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Β΄ Λυκείου
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Γ´ Γυμνασίου
- Παραμύθια για την ειρήνη
- Λασαλιανές μέρες ειρήνης στην Α´ Γυμνασίου
- Ομιλία-συζήτηση ερευνητή του ΕΚΕΤΑ
- Παγκόσμια ημέρα μείωσης φυσικών καταστροφών
- Βράβευση των μαθητών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» για τι...
- Συμμετοχή στον 9ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σκίτσου, Κ...
- Όλοι μαζί στη μάχη κατά του καρκίνου
- Η «Βραδιά του ερευνητή» στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- 5ος Αγώνας Δρόμου “De La Salle Running Race”
- 26 September - European Day Of Languages
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Παγκόσμια ημέρα μείωσης φυσικών καταστροφών
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τη μείωση των Φυσικών Καταστροφών στις 13 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου/Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» ενημερώθηκαν μέσω ενός οπτικοακουστικού υλικού για την πρόληψη και την αντιμετώπιση ανάλογων φαινομένων. Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών για τα επίκαιρα παρά ποτέ περιβαλλοντικά ζητήματα και η βιωματική έκφραση των προβληματισμών τους μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων, όπως ο σχεδιασμός μιας περιβαλλοντικής αφίσας, μιας ευχαριστήριας κάρτας ή ενός ζωγραφικού έργου που τιμά τους «ήρωες» της εποχής μας, τους πυροσβέστες. Ταυτόχρονα , με δραστηριότητες δημιουργικής γραφής οι μαθητές αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους σε διηγήματα, ημερολόγια και στίχους τραγουδιών, καλώντας όλους μας να δράσουμε για να περιορίσουμε τις καταστροφικές συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.