Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαρτίου
(
19
)
- ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
- Πλάκα ή βία; Αντιδράστε!
- Πείραμα του Ερατοσθένη
- 2ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS 9ème édition
- Το Κολέγιο Δελασάλ στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας LAVAL
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΓΓΕΛΟ...
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
- Ημέρα του π – Μαθηματικές προσκλήσεις τη NASA
- 5 th Creative Writing Competition for Middle Schoo...
- La Salle School of Greece - World Leaders in Debate
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
- Λέμε όχι στη βία
- Χτίζουμε γέφυρες, όχι τείχη!
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
- Η σχεδία του Οδυσσέα
- R E S P E C T ! LES RÈGLES DU «MIEUX VIVRE ENSEMB...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στην έκθεση του μεγάλου Έλλην...
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022
Ημέρα του π – Μαθηματικές προσκλήσεις τη NASA
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του π (pi day) οι μαθητές της Β΄ Λυκείου, τη Δευτέρα 14 Μαρτίου, στο μάθημα των μαθηματικών, ενημερώθηκαν για τον αριθμό αυτό, την ιστορία του και χρησιμότητα του. Παρακολούθησαν σχετικό video με τον τετραγωνισμό του κύκλου, την εμφάνιση του αριθμού αυτού στη φύση και τη μουσική.
Στη συνέχεια της δράσης, ζητήθηκε από τους μαθητές να λύσουν μερικά από τα ίδια προβλήματα που κάνουν οι επιστήμονες και οι μηχανικοί της NASA χρησιμοποιώντας το pi.
Συγκεκριμένα, σε ένα εικονογραφημένο σύνολο προβλημάτων, οι μαθητές χρησιμοποίησαν τον αριθμό π, για να ανιχνεύσουν τον παγετό σε σεληνιακούς κρατήρες, να προσδιορίσουν την πυκνότητα του υγρού στον πυρήνα του Άρη και να ανακαλύψουν πόσο μακριά ταξιδεύει ένα διαστημόπλοιο, καθώς επιστρέφει δεδομένα στη Γη.