Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαρτίου
(
19
)
- ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
- Πλάκα ή βία; Αντιδράστε!
- Πείραμα του Ερατοσθένη
- 2ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS 9ème édition
- Το Κολέγιο Δελασάλ στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας LAVAL
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΓΓΕΛΟ...
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
- Ημέρα του π – Μαθηματικές προσκλήσεις τη NASA
- 5 th Creative Writing Competition for Middle Schoo...
- La Salle School of Greece - World Leaders in Debate
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
- Λέμε όχι στη βία
- Χτίζουμε γέφυρες, όχι τείχη!
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
- Η σχεδία του Οδυσσέα
- R E S P E C T ! LES RÈGLES DU «MIEUX VIVRE ENSEMB...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στην έκθεση του μεγάλου Έλλην...
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τρίτη 1 Μαρτίου 2022
Διαδικτυακή ξενάγηση στην έκθεση του μεγάλου Έλληνα γλύπτη, Γιαννούλη Χαλεπά
Τη Δευτέρα, 21/2, και την Πέμπτη, 24/2, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου του Κολεγίου μας επισκέφτηκαν διαδικτυακά τη νέα έκθεση, με τίτλο «Γιαννούλης Χαλεπάς: Δούναι και Λαβείν», που φιλοξενεί το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ., σε συμπαραγωγή με το Onassis Culture. Μέσα από τα εκθέματα του σημαντικού Έλληνα γλύπτη, που εκτίθενται για πρώτη φορά, διέτρεξαν όλη τη μυθιστορηματική ζωή του: τις τρικυμίες, τις φωτισμένες στιγμές του και το μεγαλείο της τέχνης του. Πρόκειται για ένα μέρος της σπουδαίας συλλογής της Ειρήνης και Βασιλείου Χαλεπά, των ανιψιών του καλλιτέχνη, οι οποίοι τον Αύγουστο του 1930 τον έφεραν από την Τήνο στην Αθήνα, όπου δημιούργησε περισσότερα από 40 έργα και πάρα πολλά σχέδια στα τελευταία 8 χρόνια της ζωής του, που αποτελεί τη σημαντικότερη συλλογή για το έργο και τη ζωή του Χαλεπά, καθώς διέσωσε σημαντικά έργα της πρώτης, της δεύτερης και, κυρίως, της τρίτης περιόδου της καλλιτεχνικής του παραγωγής.