Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαρτίου
(
19
)
- ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
- Πλάκα ή βία; Αντιδράστε!
- Πείραμα του Ερατοσθένη
- 2ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS 9ème édition
- Το Κολέγιο Δελασάλ στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας LAVAL
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΓΓΕΛΟ...
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
- Ημέρα του π – Μαθηματικές προσκλήσεις τη NASA
- 5 th Creative Writing Competition for Middle Schoo...
- La Salle School of Greece - World Leaders in Debate
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
- Λέμε όχι στη βία
- Χτίζουμε γέφυρες, όχι τείχη!
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
- Η σχεδία του Οδυσσέα
- R E S P E C T ! LES RÈGLES DU «MIEUX VIVRE ENSEMB...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στην έκθεση του μεγάλου Έλλην...
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022
Πλάκα ή βία; Αντιδράστε!
Την Παρασκευή, 18/3, ο κ. Σωζόπουλος, εκπρόσωπος από το Χαμόγελο του Παιδιού, επισκέφθηκε το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» και είχε μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου σχετικά με τη σχολική βία. Ποια είναι τα όρια της πλάκας και πότε μπορούμε να μιλάμε για βία; Μέσα από πραγματικά και φανταστικά σενάρια αφορμώμενοι από βίντεο που προβλήθηκαν, οι μαθητές συζήτησαν, αναζήτησαν αιτίες, κατανόησαν τόσο τη μεριά του θύτη όσο και αυτή του θύματος και κυρίως, ασχολήθηκαν με τη στάση του παρατηρητή. Ποιος είναι ο ρόλος του τρίτου; Αυτού που δεν εμπλέκεται, αλλά είναι μάρτυρας όσων συμβαίνουν και πόση δύναμη έχουν τελικά όλοι αυτοί οι «τρίτοι», οι παρατηρητές; Η συζήτηση έγινε αφορμή για προβληματισμό και σκέψη για όλους. Ευχαριστούμε τον κ. Σωζόπουλο και το Χαμόγελο του Παιδιού γι’ αυτήν την όμορφη συνάντηση!