Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαρτίου
(
19
)
- ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
- Πλάκα ή βία; Αντιδράστε!
- Πείραμα του Ερατοσθένη
- 2ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS 9ème édition
- Το Κολέγιο Δελασάλ στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας LAVAL
- Μαζί και στο Γυμνάσιο!
- Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΓΓΕΛΟ...
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
- Ημέρα του π – Μαθηματικές προσκλήσεις τη NASA
- 5 th Creative Writing Competition for Middle Schoo...
- La Salle School of Greece - World Leaders in Debate
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
- Λέμε όχι στη βία
- Χτίζουμε γέφυρες, όχι τείχη!
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
- Η σχεδία του Οδυσσέα
- R E S P E C T ! LES RÈGLES DU «MIEUX VIVRE ENSEMB...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στην έκθεση του μεγάλου Έλλην...
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 20 Μαρτίου 2022
Μαζί και στο Γυμνάσιο!
Οι μαθητές της Στ’ Δημοτικού του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαζί και στο Γυμνάσιο», επισκέφτηκαν το εργαστήριο Φυσικής του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στις 18-03-22.
Ερέθισμα για την αρχή του μαθήματος αποτέλεσε ένας πίνακας ζωγραφικής του 17ου αιώνα. Απεικονίζει τον Γαλιλαίο, μέσα σε έναν καθεδρικό ναό, να προσπαθεί να χρονομετρήσει τις αιωρήσεις ενός πολυέλαιου. Χωρίς να διαθέτει χρονόμετρο, ο νεαρός τότε Γαλιλαίος, εμπιστεύτηκε τους σφυγμούς του. Το ισόχρονο αυτών των αιωρήσεων ήταν το αποτέλεσμα των μετρήσεών του.
Τα παιδιά δυσκολεύτηκαν να το πιστέψουν. Για τον λόγο αυτό, εφοδιάστηκαν με χρονόμετρα και εκκρεμή, θέλοντας να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν τους ισχυρισμούς του Γαλιλαίου. Αλλάζοντας τις παραμέτρους του πειράματος, τα παιδιά προσπάθησαν να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τις μετρήσεις τους. Ήρθαν αντιμέτωποι με τα σφάλματά τους και προσπάθησαν να τα εξομαλύνουν με την εύρεση της μέσης τιμής. Τελικά, οι αριθμοί εντυπωσιάζουν! Η περίοδος του εκκρεμούς (ο πολυέλαιος του Γαλιλαίου) είναι σταθερή!
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι η Φυσική γεννήθηκε μέσα από μια επανάσταση που περιείχε ένα μαγευτικό σύνολο δράσεων σε αντικείμενα. Αναδείχθηκε η αξία του πειράματος, ως εργαλείου για την κατανόηση του κόσμου γύρω μας. Το τρίπτυχο «περιέργεια-πείραμα-αξιολόγηση αποτελεσμάτων» έδωσε στους μικρούς μαθητές μία αίσθηση για το πώς θα διδαχθούν οι θετικές επιστήμες στο Γυμνάσιο.