Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
1
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
32
)
- Καλά Χριστούγεννα - Joyeux Noël - Merry Christmas
- Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΧΤΥΠΑ ΣΤΟ ΚΟΛΕΓΙΟ « ΔΕΛ...
- ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
- «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ»
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – Γ. ΜΠΟΥΦΙΔΗΣ
- ΕΡΑΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ
- Διακρίσεις στον Μαθηματικό Διαγωνισμό «Πυθαγόρα»
- Τι είναι ο Εθελοντισμός
- Une rencontre lasallienne - Si loin mais, en fait...
- Χριστούγεννα πλημμυρισμένα Αγάπη…
- Nos meilleurs vœux
- La « Dictée lavalloise » ORTHOGRAPHE EN LIGNE!
- PROTÉGEZ NOTRE PLANÈTE !
- Διαγωνισμός δημιουργίας γαλλόφωνου κόμικ, με θέμα ...
- Δελτίο τύπου 2η σχολή γονέων
- Τέσσερα (4) βραβεία στο Μαθητικό Συνέδριο «Μαθητές...
- " ΣΠΕΡΝΟΥΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, ΘΕΡΙΖΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ"
- Ομιλία για την Εθελοντική Αιμοδοσία
- Ταξίδια με όχημα το βιβλίο…
- Διαδικτυακή συνάντηση RobotHood - DHL Express (Hel...
- Harvard Club in Action
- Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Λαχειοφόρου Αγοράς
- Περιγράφεις σωστά αυτό που βλέπεις;
- ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ Κ. ΜΙΑΧΑ
- Διαδικτυακή συνάντηση της ομάδας RobotHood με την ...
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο Ολυμπιακό Μουσείο
- ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΟ NOESIS
- Εξερευνώντας τον κόσμο των ψευδαισθήσεων!
- Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ
- Παιχνίδια STEM
- Ψάξ’ το, Βρες’ το, Λύσ’ το
- Εορτασμός του Ευρωπαϊκού Μήνα Κυβερνοασφάλειας με ...
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Δεκεμβρίου
(
32
)
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
Στο πλαίσιο του παιδαγωγικού σχεδιασμού του σχολείου μας οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου στο μάθημα των μαθηματικών συμμετείχαν στη δράση "Γεωμετρικές Ψευδαισθήσεις". Μαθηματικοί και εικαστικοί συνεργάστηκαν, ώστε να ενημερωθούν τα παιδιά σχετικά με τις οπτικές οφθαλμαπάτες που καταδεικνύουν τους τρόπους με τους οποίους ο εγκέφαλος δημιουργεί μια νοητική αναπαράσταση που διαφέρει από τον φυσικό κόσμο. Η δράση ολοκληρώθηκε όταν κλήθηκαν οι μαθητές να δημιουργήσουν μια δική τους εργασία που ενεργοποιεί λανθασμένη αντίληψη. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τα εκπληκτικά έργα τους.