Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
27
)
- "Δε φοβόμαστε - Προστατευόμαστε - Ασπίδα μας η Γνώση"
- Η Α΄ Λυκείου στην Ευαγγελική Εκκλησία
- «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!»
- Χέρι βοήθειας στους εθελοντές
- Οι μαθητές του «ΔΕΛΑΣΑΛ» συλλαβίζουν τη λέξη Θ-Ρ-...
- 100% επιτυχία για τους μαθητές της Α' Λυκείου στις...
- Αποτέλεσμα Μειοδοτικού Διαγωνισμού Σχολικής Εκδρομ...
- Αποτέλεσμα Μειοδοτικού Διαγωνισμού Σχολικής Εκδρομ...
- Αποτέλεσμα Μειοδοτικού Διαγωνισμού Σχολικής Εκδρομ...
- Χρυσό… παιδί!
- Μαθηματικός διαγωνισμός «Πυθαγόρας»
- Η «Νέμεσις» και η «Έρις»… στις Εικονικές Δίκες «Π...
- Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
- Στην τροχιά της έβδομης τέχνης... με αφανείς ηρωίδες!
- Η Β΄ Γυμνασίου στο STEM EDUCATION
- Αρχαία Πέλλα - Η πρωτεύουσα των αρχαίων Μακεδόνων
- Ανακαλύπτοντας τη βασική μονάδα της ζωής
- Κατασκευή μοντέλων διάσημων κτηρίων από τους μαθητ...
- Διεθνής Ημέρα Επιστημών για Κορίτσια
- Σπουδές στο πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου
- Έτοιμη η αποστολή του Κολεγίου μας για το 8ο MUN σ...
- Mentoring... στο Γενικό Προξενείο των Η.Π.Α.
- Καινοτομία, επιχειρηματικότητα και … «πτήσεις» σε ...
- Νέος πρωτότυπος διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματι...
- Ρήματα; Αριθμοί; Στα γαλλικά;;;
- Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
- Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών και απονομή των ξενόγ...
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020
Η Β΄ Γυμνασίου στο STEM EDUCATION
Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το βιωματικό εργαστήρι STEM EDUCATION και παρακολούθησαν τις θεματικές ενότητες «Εκπαιδευτική Ρομποτική» και «Ανανεώσιμες πηγές Ενέργειας».
Οι ομάδες που δημιουργήθηκαν εκπαιδεύτηκαν στον προγραμματισμό ρομπότ (ev3), ώστε να επιτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες μέσα σε μία πίστα, εκμεταλλευόμενοι το πλήθος των αισθητήρων, αλλά και των κινητήρων που διέθεταν. Η ενότητα των ανανεώσιμων πηγών προσέφερε στα παιδιά μία εικόνα του πόσο εχθρική προς το περιβάλλον ήταν η βιομηχανική ανάπτυξη που εμφανίστηκε αρχικά στον πλανήτη μας. Στη συνέχεια, δημιούργησαν μόνοι τους εναλλακτικές πηγές ενέργειας, όπως φωτοβολταϊκά στοιχεία και ανεμογεννήτριες, που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.