Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
7
)
- ► Φεβρουαρίου ( 1 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
21
)
- Έρανος Αγάπης και Αλληλεγγύης
- Διατροφή και εφηβεία
- Οι "Κρουστωδοί" του Κέντρου Α.Μ.Ε.Α. "Ο ΣΩΤΗΡ" στο...
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο πνεύμα των ημερών!
- ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ
- Ο Γάλλος Ολυμπιονίκης του break dance, Ντάνι Νταν,...
- 8 Υποτροφίες για την ομάδα του Χάρβαρντ
- Indiana University// American Students '24
- 13 βραβεία στη μαθητική προσομοίωση Επιτροπών του ...
- ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΠΑΠ
- Ανακαλύπτοντας τον κόσμο των ανελκυστήρων: Εκπαιδε...
- Correspondance de Noël
- Συνάντηση συνεργασίας και παρουσίαση γαλλικών σχολών
- Μια ημέρα γεμάτη δράση, αθλήματα και παιχνίδι…
- Εκλογίκευσε το απίθανο!
- Σε ένα μουσείο … παγωτού!
- 8η ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ “ΜΑΖΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ”
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ Γ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ “LOGIC” ΣΤΗΝ ΚΑΤ...
- Στα μονοπάτια της παράδοσης και της αειφορίας: Μια...
- "Ανοίγοντας δρόμους κατανόησης: Ομιλίες από τη Σχο...
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
Δεκεμβρίου
(
21
)
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Indiana University// American Students '24
Το Τμήμα Αγγλικών Σπουδών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» συνέχισε και φέτος τη συνεργασία του, για 12η χρονιά, με τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, Indiana University, Penn State και Capital University, Ohio University και το πρόγραμμα Global Gateway-Πολιτιστική Εμβάθυνση για Αμερικανούς φοιτητές επί πτυχίω ή καθηγητές των Επιστημών Εκπαίδευσης. Φέτος, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε δυο φοιτήτριες, τις κυρίες Hannah Crouch και Katelyn Jenkins, από τις 22 Οκτωβρίου και για δύο ολόκληρους μήνες.
Οι κυρίες Crouch και Jenkins παρακολούθησαν μαθήματα στις τάξεις του Δημοτικού και του Γυμνασίου-Λυκείου, και συμμετείχαν ενεργά στην μαθησιακή διαδικασία καθώς ασχολήθηκαν με την προετοιμασία των μαθητών μας για τις προφορικές εξετάσεις πιστοποίησης Young Learners, KET, ECCE, LRN, ECPE, MSU-CELP.
Η εκπαιδευτική τους εμπειρία αυτή ήταν καθόλα θετική, διότι πέρα από την καθημερινή παρουσία τους στο σχολείο μας, είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν, να εξερευνήσουν και να εμβαθύνουν στην ελληνική κουλτούρα.
.jpeg)