Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
87
)
- ► Φεβρουαρίου ( 15 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
201
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
22
)
- Έρανος Αγάπης και Αλληλεγγύης
- Διατροφή και εφηβεία
- Οι "Κρουστωδοί" του Κέντρου Α.Μ.Ε.Α. "Ο ΣΩΤΗΡ" στο...
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο πνεύμα των ημερών!
- ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ
- Ο Γάλλος Ολυμπιονίκης του break dance, Ντάνι Νταν,...
- 8 Υποτροφίες για την ομάδα του Χάρβαρντ
- Indiana University// American Students '24
- 13 βραβεία στη μαθητική προσομοίωση Επιτροπών του ...
- ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΠΑΠ
- Ανακαλύπτοντας τον κόσμο των ανελκυστήρων: Εκπαιδε...
- Correspondance de Noël
- Συνάντηση συνεργασίας και παρουσίαση γαλλικών σχολών
- Μια ημέρα γεμάτη δράση, αθλήματα και παιχνίδι…
- Εκλογίκευσε το απίθανο!
- Σε ένα μουσείο … παγωτού!
- 8η ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ “ΜΑΖΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ”
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ Γ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ “LOGIC” ΣΤΗΝ ΚΑΤ...
- Στα μονοπάτια της παράδοσης και της αειφορίας: Μια...
- "Ανοίγοντας δρόμους κατανόησης: Ομιλίες από τη Σχο...
- ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΦΥΣΙΚΗ
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
Δεκεμβρίου
(
22
)
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΦΥΣΙΚΗ
Οι μαθητές της Στ’ Δημοτικού του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος “Μαζί και στο Γυμνάσιο”, επισκέφτηκαν το εργαστήριο Φυσικής του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στις 3-12-24.
Ερέθισμα για την αρχή του μαθήματος, αποτελεί ένας πίνακας ζωγραφικής του 17ου αιώνα. Απεικονίζει τον Γαλιλαίο μέσα σε έναν καθεδρικό ναό, να προσπαθεί να χρονομετρήσει τις αιωρήσεις ενός πολυέλαιου. Χωρίς να διαθέτει χρονόμετρο, ο νεαρός τότε Γαλιλαίος, εμπιστεύεται τους σφυγμούς του. Το ισόχρονο αυτών των αιωρήσεων, ήταν το αποτέλεσμα των μετρήσεων του και τα παιδιά δυσκολεύονται να το πιστέψουν.
Για το λόγο αυτό, εφοδιάστηκαν με χρονόμετρα και εκκρεμή θέλοντας να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν τους ισχυρισμούς του Γαλιλαίου. Αλλάζοντας τις παραμέτρους του πειράματος, τα παιδιά προσπάθησαν να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τις μετρήσεις τους. Ήρθαν αντιμέτωποι με τα σφάλματα τους και προσπάθησαν να τα εξομαλύνουν με την εύρεση της μέσης τιμής. Τελικά οι αριθμοί εντυπωσιάζουν. Η περίοδος του εκκρεμούς (ο πολυέλαιος του Γαλιλαίου) είναι σταθερή!
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι η Φυσική γεννήθηκε μέσα από μια επανάσταση που περιείχε ένα μαγευτικό σύνολο δράσεων σε αντικείμενα. Αναδείχθηκε η αξία του πειράματος ως εργαλείο για την κατανόηση του κόσμου γύρω μας. Το τρίπτυχο περιέργεια-πείραμα-αξιολόγηση αποτελεσμάτων, έδωσε στους μικρούς μαθητές μια αίσθηση για το πως θα διδαχθούν οι θετικές επιστήμες στο Γυμνάσιο.





