Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
7
)
- ► Φεβρουαρίου ( 1 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
21
)
- Έρανος Αγάπης και Αλληλεγγύης
- Διατροφή και εφηβεία
- Οι "Κρουστωδοί" του Κέντρου Α.Μ.Ε.Α. "Ο ΣΩΤΗΡ" στο...
- Το «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο πνεύμα των ημερών!
- ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ
- Ο Γάλλος Ολυμπιονίκης του break dance, Ντάνι Νταν,...
- 8 Υποτροφίες για την ομάδα του Χάρβαρντ
- Indiana University// American Students '24
- 13 βραβεία στη μαθητική προσομοίωση Επιτροπών του ...
- ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΠΑΠ
- Ανακαλύπτοντας τον κόσμο των ανελκυστήρων: Εκπαιδε...
- Correspondance de Noël
- Συνάντηση συνεργασίας και παρουσίαση γαλλικών σχολών
- Μια ημέρα γεμάτη δράση, αθλήματα και παιχνίδι…
- Εκλογίκευσε το απίθανο!
- Σε ένα μουσείο … παγωτού!
- 8η ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ “ΜΑΖΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ”
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ Γ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ “LOGIC” ΣΤΗΝ ΚΑΤ...
- Στα μονοπάτια της παράδοσης και της αειφορίας: Μια...
- "Ανοίγοντας δρόμους κατανόησης: Ομιλίες από τη Σχο...
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
Δεκεμβρίου
(
21
)
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
"Ανοίγοντας δρόμους κατανόησης: Ομιλίες από τη Σχολική Ψυχολόγο"
Στο πλαίσιο της συνεχούς υποστήριξης και φροντίδας των μαθητών μας, το σχολείο μας ξεκίνησε μια σειρά από ομιλίες με τη σχολική ψυχολόγο, κ. Δέσποινα Ιακώβου, στις τάξεις του Γυμνασίου, καλύπτοντας κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι, όπως το άγχος, οι συναισθηματικές μεταπτώσεις, οι σχέσεις με τους συνομηλίκους και τους γονείς, καθώς και οι στρατηγικές μελέτης για την καλύτερη οργάνωση του χρόνου τους. Οι μαθητές εξέφρασαν στις συναντήσεις με την κ. Ιακώβου τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς, αναγνώρισαν τα συναισθήματα και τις προκλήσεις που συχνά αντιμετωπίζουν στην εφηβεία, ενώ ταυτόχρονα απέκτησαν χρήσιμες γνώσεις για το πώς να τις διαχειρίζονται και να αναπτύξουν χρήσιμες δεξιότητες για την καθημερινότητά τους. Επιπλέον, αυτή η πρωτοβουλία του σχολείου βοηθά στη δημιουργία ενός πιο υποστηρικτικού και ανοιχτού σχολικού περιβάλλοντος, όπου οι μαθητές αισθάνονται ασφαλείς να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και να αναζητήσουν υποστήριξη, όταν τη χρειάζονται.





