Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Μαρτίου
(
33
)
- Εκκλησιασμός Γυμνασίου-Λυκείου Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- ACSTAC 2023
- Συνέδριο Θετικών Επιστημών - Κρακοβία
- Γιορτή 25ης Μαρτίου
- Εσωτερικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής “Ζωγραφίζουμε Μα...
- Πρώτη θέση σε διαγωνισμό για την Κλιματική Αλλαγή!
- Φιλοξενία Γάλλων Μαθητών από St Joseph LA SALLE LO...
- La « Dictée lavalloise » ORTHOGRAPHE EN LIGNE!
- Συμμετοχή στο 7ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Β...
- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης // Χάρισε ένα ποίημα
- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
- CONCOURS DE LA FRANCOPHONIE 2023 // ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Δ...
- Πρασινίζουμε το σχολείο μας, αλλάζουμε τη ζωή μας
- 3ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Πάμε Γυμνάσιο - Γνωρίζοντας τη Φυσική μέσα απ...
- Φτιάχνουμε λαμπάδες για την ΕΛΕΠΑΠ
- Με στόχο τη μάθηση…
- Νους υγιής εν σώματι υγιεί!
- CONSEIL DES JEUNES CITOYENS Xe Édition
- Harvard Model Congress Europe // Μαδρίτη, 11-14 Μα...
- Βραβείο ‘Electronics’ // 9ο Μαθητικό Συνέδριο Επι...
- Ομιλία Δρ. Χασάπη
- «ΣΗΚΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ»
- Εξόρμηση στο Τελλόγλειο και στο μουσείο Χ.Α.Ν.Θ
- Σχεδιάζουμε στο STEM και μαθαίνουμε στο ΒΕΛΟΣ
- Ακολουθώντας τα ίχνη της ιστορίας στην πόλη μας…
- 6th Creative Writing Competition for Middle School...
- Eκλογές του νέου ΔΣ του Γυμνασίου - Λυκείου
- Πιστοποιητικό Αριστείας για τον Εκπαιδευτικό Οργαν...
- Γνωρίζοντας τις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Πείρ...
- THESSALONIQUE - GRENOBLE - GENÈVE! 24 - 28 Φεβρουα...
- «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»
- Διαθεματικό project μαθηματικά - οικονομία
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Πάμε Γυμνάσιο - Γνωρίζοντας τη Φυσική μέσα από πειράματα
Οι μαθητές της Στ’ Δημοτικού του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος “Μαζί και στο Γυμνάσιο”, επισκέφτηκαν το εργαστήριο Φυσικής του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στις 14-03-23.
Ερέθισμα για την αρχή του μαθήματος, αποτελεί ένας πίνακας ζωγραφικής του 17ου αιώνα. Απεικονίζει τον Γαλιλαίο μέσα σε έναν καθεδρικό ναό, να προσπαθεί να χρονομετρήσει τις αιωρήσεις ενός πολυέλαιου. Χωρίς να διαθέτει χρονόμετρο, ο νεαρός τότε Γαλιλαίος, εμπιστεύεται τους σφυγμούς του. Το ισόχρονο αυτών των αιωρήσεων, ήταν το αποτέλεσμα των μετρήσεων του και τα παιδιά δυσκολεύονται να το πιστέψουν.
Για τον λόγο αυτό, εφοδιάστηκαν με χρονόμετρα και εκκρεμή θέλοντας να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν τους ισχυρισμούς του Γαλιλαίου. Αλλάζοντας τις παραμέτρους του πειράματος, τα παιδιά προσπάθησαν να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τις μετρήσεις τους. Ήρθαν αντιμέτωποι με τα σφάλματα τους και προσπάθησαν να τα εξομαλύνουν με την εύρεση της μέσης τιμής. Τελικά οι αριθμοί εντυπωσιάζουν. Η περίοδος του εκκρεμούς (ο πολυέλαιος του Γαλιλαίου) είναι σταθερή!
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι η Φυσική γεννήθηκε μέσα από μια επανάσταση που περιείχε ένα μαγευτικό σύνολο δράσεων σε αντικείμενα.
Αναδείχθηκε η αξία του πειράματος ως εργαλείο για την κατανόηση του κόσμου γύρω μας. Το τρίπτυχο περιέργεια-πείραμα-αξιολόγηση αποτελεσμάτων, έδωσε στους μικρούς μαθητές μια αίσθηση για το πως θα διδαχθούν οι θετικές επιστήμες στο Γυμνάσιο.


