Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαΐου
(
18
)
- Τα παιδιά θέλουν την ειρήνη
- Το μάθημα της Ιστορίας γίνεται επιτραπέζιο παιχνίδι
- Τα θρησκευτικά σύμβολα αλλιώς…
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- «Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ...
- Η ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩ...
- Ομιλία για την παχυσαρκία και τη διατροφή
- 5ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
- Τέλος χρονιάς και …we squeezed the day!
- EUROPEAN MONEY QUIZ
- Διαγωνισμός Φυσικής
- Η Γυμναστική είναι «παιχνίδι»!
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Digital Twin Challenge - Bentley Education
- ORTHOGRAPHE EN LIGNE !
- «ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ» ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
- Μαθηματικοί Γρίφοι – Εναλλακτικός τρόπος μάθησης
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τρίτη 17 Μαΐου 2022
Digital Twin Challenge - Bentley Education
Η τεχνολογία ψηφιακών διδύμων (Digital Twins) αποτελεί το επόμενο ισχυρό εργαλείο για τους μελλοντικούς μηχανικούς. Με τον όρο digital twin αναφερόμαστε σε μια εικονική αναπαράσταση που χρησιμεύει ως το ψηφιακό αντίστοιχο σε πραγματικό χρόνο ενός φυσικού αντικειμένου ή διαδικασίας. Ο πρώτος πρακτικός ορισμός του ψηφιακού διδύμου προήλθε από τη NASA σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την προσομοίωση φυσικού μοντέλου ενός διαστημικού σκάφους το 2010.Τα ψηφιακά δίδυμα είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς βελτίωσης στη δημιουργία δραστηριοτήτων σχεδιασμού προϊόντων και μηχανικής.
Οι μαθητές του Γυμνασίου “ΔΕΛΑΣΑΛ” στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας και της ενασχόλησης τους με τα ψηφιακά δίδυμα, λάβανε μέρος στον διαγωνισμό ‘Create your own digital twin’ της Bentley Education, με σκοπό να δημιουργήσουν μια ψηφιακή κατασκευή για τον πραγματικό κόσμο με εργαλείο το Minecraft!
Ο εν λόγω διαγωνισμός αποτέλεσε εφαλτήριο για τον μαθητή Γυμνασίου Αναστάσιο Τσ. να δημιουργήσει ένα κτίριο βασισμένο στο Sky Tower του Aukland της Νέας Ζηλανδίας κερδίζοντας $500 και μια θέση στο παγκόσμιο top 20 στην κατηγορία Future Infrastructure Star Challenge – 2021.
Το κτίριο ονομάστηκε “Δαίδαλος”, έμπνευση που προήλθε από τον πρώτο αρχιτέκτονα και τεχνίτης της ελληνικής μυθολογίας. Το ψηφιακό δίδυμο αποτελείται εξολοκλήρου από φωτοβολταϊκά πάνελ για την πλήρη εκμετάλλευση της ηλιοφάνειας καθώς και από μια ανεμογεννήτρια για την εκμετάλλευση των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από μη ανανεώσιμες πηγές.