Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Μαΐου
(
18
)
- Τα παιδιά θέλουν την ειρήνη
- Το μάθημα της Ιστορίας γίνεται επιτραπέζιο παιχνίδι
- Τα θρησκευτικά σύμβολα αλλιώς…
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- «Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ...
- Η ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩ...
- Ομιλία για την παχυσαρκία και τη διατροφή
- 5ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
- Τέλος χρονιάς και …we squeezed the day!
- EUROPEAN MONEY QUIZ
- Διαγωνισμός Φυσικής
- Η Γυμναστική είναι «παιχνίδι»!
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Digital Twin Challenge - Bentley Education
- ORTHOGRAPHE EN LIGNE !
- «ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ» ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
- Μαθηματικοί Γρίφοι – Εναλλακτικός τρόπος μάθησης
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Παρασκευή 6 Μαΐου 2022
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Την Τετάρτη, 4 Μαΐου, μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί επισκέφθηκαν το Κολέγιό μας και συμμετείχαν μαζί με μαθητές μας στον 27ο Διαγωνισμό Μαθηματικών των Ελληνογαλλικών σχολείων. Μετά το πέρας του διαγωνιστικού μέρους, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να ανταλλάξουν απόψεις. Αν και άγνωστοι μεταξύ τους αρχικά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, με τη βοήθεια κατάλληλων εκπαιδευτικών δράσεων, έγιναν μία παρέα. Ο διαγωνισμός αυτός, εκτός από την προαγωγή της μαθηματικής σκέψης, αποτέλεσε αφορμή και συνεισέφερε στην ανάπτυξη σχέσεων με συνομηλίκους που έχουν τις ίδιες αγωνίες και τα ίδια ενδιαφέροντα, κάτι πολύ σημαντικό, ειδικά για τις εποχές που διανύουμε.
Οι μαθητές και των δύο σχολείων πέρασαν πολύ όμορφα και εποικοδομητικά την ημέρα τους και, όπως ανέφεραν και οι ίδιοι, ευελπιστούν να γίνει σύντομα κάτι αντίστοιχο.