Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
-
▼
Απριλίου
(
15
)
- Διαγωνισμός Ορθογραφίας στα γαλλικά «Dictée Lavall...
- Μια Αμερικανίδα στην Ελλάδα ή μια Ελληνίδα στην Αμ...
- La Salle: Μια παγκόσμια οικογένεια
- «Παραγωγικό σκασιαρχείο»… στη Β΄ Λυκείου
- 1ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 7-4-21
- Όταν η ένατη τέχνη συναντά τον Όμηρο…
- «Ηχηρό μήνυμα εναντίον του πολέμου»
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ
- Oι ομάδες μας, «Loquor mala fascinare» και «Rest m...
- Με τη ματιά του οικονομολόγου
- Διαδικτυακή συνάντηση με την απόφοιτη, Έλενα Τζεκάκη
- Ξεχωρίσαμε … και στο EUROPEAN MONEY QUIZ!
- Η Ελληνική Επανάσταση μέσα από τα μάτια των γυναικ...
- Προσεγγίζοντας έννοιες … διεπιστημονικά!
- La célébration de la Francophonie chez nous! Le fr...
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Παρασκευή 30 Απριλίου 2021
Διαγωνισμός Ορθογραφίας στα γαλλικά «Dictée Lavalloise»
Συγχαρητήρια στις 3 μαθήτριες της Β’ Λυκείου, Οζούν Ο., Παρασκευή Σ. και Άννα Ω., που συμμετείχαν διαδικτυακά στον «Διαγωνισμό Ορθογραφίας της πόλης Λαβάλ» - Dictée Lavalloise 2020, που διοργάνωσε το Γενικό Λύκειο Πολυγύρου υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Αδελφοποίησης Laval-Grèce του Δήμου Λαβάλ Γαλλίας και του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής APLF-DU.
Ο διαγωνισμός αποτελεί θεσμό που καθιερώθηκε το 2003 μεταξύ της πόλης του Laval της Γαλλίας και των αδελφοποιημένων πόλεων του Québec του Καναδά, του Garango της Μπουρκίνα-Φάσο, της Suceava της Ρουμανίας και του Lovetch της Βουλγαρίας και απευθύνεται σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου και Λυκείου, με επίπεδο γλωσσομάθειας ίσο ή ανώτερο του Β1.
Ελπίζουμε η εμπειρία της συμμετοχής των μαθητριών μας να ενισχύσει το ενδιαφέρον τους για τη μελέτη της γαλλικής γλώσσας και να συμβάλει στην πρόοδό τους.