Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
▼
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
16
)
- «ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ»
- Στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου-Λυκ...
- Συνάντηση γνωριμίας
- In DE LA SALLE we speak ENGLISH
- Εξόρμηση με τον "βασιλιά" των χειμερινών σπορ!!
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ: « ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΟΣΚΑΡ»
- Modèle francophone grenoblois des Nations Unies, ...
- Η Α΄ Λυκείου στην Ευαγγελική Εκκλησία
- Μια εκδοχή του Τρωικού Πολέμου... λίγο jazz
- Όταν το θέατρο «συνομιλεί» με τις ψυχές μας
- European Youth Gathering, 2-10 Φεβρουαρίου 2019
- Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2019
- Εφηβεία και Διατροφή
- Τρεις Μεγάλοι Διδάσκαλοι!
- European Youth Gathering, 2-10 Φεβρουαρίου 2019
- 2ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019
Συνάντηση γνωριμίας
Την Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019, η Διευθύντρια του Γυμνασίου, κ. Έλενα Ζαφειριάδου υποδέχθηκε τους γονείς των παιδιών της ΣΤ’ Δημοτικού στο αμφιθέατρο του Γυμνασίου-Λυκείου.
Η ομιλία της κ. Ζαφειριάδου κινήθηκε σε δύο άξονες, Αρχικά, έκανε μια εκτενή αναφορά στους λόγους για τους οποίους πρέπει κανείς να επιλέξει το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» και συνέχισε με έναν οδηγό διαχείρισης των εφήβων που ξεκινούν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στη διάρκεια της ομιλίας-συζήτησης που πραγματοποιήθηκε σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα πολλοί γονείς μοιράστηκαν δημόσια τους προβληματισμούς και τις αγωνίες τους για τα παιδιά τους που βρίσκονται ήδη στο κατώφλι της εφηβείας.
Στο τέλος, όλοι συμφώνησαν πως δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές αντιμετώπισης των εφήβων, αφού ο καθένας βιώνει τη μετάβαση από την παιδική στην εφηβική ηλικία με τους δικούς του ρυθμούς και αντιδράσεις που διαφέρουν ανάλογα με τον ψυχισμό του κάθε παιδιού.
Εμείς, όλοι, γονείς και εκπαιδευτικοί οφείλουμε να είμαστε αδιάκοπα κοντά τους, να τους ενθαρρύνουμε να συζητούν μαζί μας και να τους ακούμε με ψυχραιμία και υπομονή. Με αυτόν τον τρόπο τους οδηγούμε βήμα βήμα να διαμορφώνουν δυνατές και αυτόνομες προσωπικότητες που μπορούν να ονειρεύονται και διαθέτουν τα απαραίτητα ακαδημαϊκά και ψυχικά εφόδια για να κάνουν αυτά τα όνειρα πραγματικότητα.