Υποτροφίες 2019-2020
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Διαγωνισμοί
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Eπισκέψεις

Εκπαιδευτικό Υλικό
Αρχειοθήκη
-
►
2019
(
138
)
- ► Δεκεμβρίου ( 8 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
131
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
165
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
▼
2015
(
150
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
-
▼
Νοεμβρίου
(
14
)
- Το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" δίνει το "παρών"... "Για ένα ...
- Το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" συμμετέχει ενεργά στην Ημέρα ...
- Οἶνος ... εὐφραίνει καρδίαν!
- Γνωρίζοντας την ιστορία και τη θρησκεία των Εβραίω...
- Ψυχαγωγία και ιστορία
- Η Β΄ Γυμνασίου στη δεύτερή της εξόρμηση στο Σεισμο...
- Α΄Γυμνασίου: Θεατές της «Οδύσσειας» και δημιουργοί...
- 2ο Συνέδριο Μαθητών Λυκείου Ελληνογαλλικών Σχολείω...
- 4 ακόμα υποτροφίες για τους μαθητές του «ΔΕΛΑΣΑΛ» ...
- Οι μαθητές δημιουργούν
- Τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου
- Πολεμικοί ανταποκριτές στην ...Τροία!
- Επίσκεψη της Β' Λυκείου στο εργοστάσιο "Φαίδων"
- Σπουδές στο εξωτερικό
- ► Σεπτεμβρίου ( 14 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
105
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 17 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
77
)
- ► Δεκεμβρίου ( 17 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015
Πολεμικοί ανταποκριτές στην ...Τροία!
Δημοσιογράφοι, πολεμικοί ανταποκριτές, ηθοποιοί ήταν μερικοί μόνο από τους ρόλους που υποδύθηκαν οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 του Γυμνασίου του σχολείου μας. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιλιάδας, οι μαθητές χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες.
Η πρώτη ομάδα ανέλαβε τη δραματοποίηση της σύγκρουσης του Αχιλλέα με τον Αγαμέμνονα. Τα μέλη της δεύτερης ομάδας κατέγραψαν τα γεγονότα του πολέμου της Τροίας, ως σύγχρονοι πολεμικοί ανταποκριτές. Η τρίτη ομάδα, αποτελούμενη από έμπειρους δημοσιογράφους, προχώρησε στη διεξαγωγή μίας λογομαχίας (debate), κατά τη διάρκεια της οποίας τέθηκαν ερωτήματα στους δύο άντρες. Τέλος, η τέταρτη ομάδα, σε ένα ευχάριστο και ενδιαφέρον talk show, προσπάθησε να ανακαλύψει τα βαθύτερα αίτια της σύγκρουσης.
Η Ιλιάδα, λοιπόν, παρουσιάστηκε από τους μαθητές του Β1 και του Β2 μέσα από μία σύγχρονη...οπτική γωνία!