Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2024
(
183
)
- ► Δεκεμβρίου ( 5 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
▼
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
12
)
- Ενημέρωση Νοεμβρίου
- Μια σύγχρονη προσέγγιση της "Ιλιάδας"
- Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου
- Το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" συμμετέχει ενεργά στην Ευρωπα...
- Επίσκεψη της Α΄ Γυμνασίου στο Εθνικό πάρκο του δέλ...
- To Badminton στο "ΔΕΛΑΣΑΛ"
- Η Γ' Γυμνασίου σε αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης
- Επίσκεψη της Β' Γυμνασίου στο Μετεωροσκοπείο και σ...
- Επίσκεψη στο κτήμα Μπαμπατζιμόπουλου
- Επίσκεψη της Α' Λυκείου στο ΝΟΗΣΙΣ
- Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
- Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014
Επίσκεψη της Α' Λυκείου στο ΝΟΗΣΙΣ
Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου οι μαθητές της Α’ Λυκείου επισκέφτηκαν το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ».
Σκοπός της συγκεκριμένη επίσκεψης ήταν οι μαθητές να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω σε θέματα που αφορούν την τεχνολογία και τις διάφορες μορφές της και να συμμετάσχουν ενεργά, μέσω διαδραστικής συμμετοχής, σε τεχνολογικά πειράματα, των οποίων τα αποτελέσματα έχουν αλλάξει την ποιότητα ζωής μας.
Στο Μουσείο της Τεχνολογίας οι μαθητές μας επισκέφτηκαν την έκθεση για την αρχαία ελληνική τεχνολογία, η οποία έχει σκοπό να αναδείξει μία πλευρά του αρχαιοελληνικού πολιτισμού που ερευνήθηκε και προβλήθηκε πολύ λιγότερο από την φιλοσοφία, την τέχνη, την πολιτική, τη στρατιωτική ιστορία, τη θρησκεία και τις άλλες πτυχές του.
Στο Τεχνοπάρκο οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, μαθαίνοντας και διασκεδάζοντας μέσα από διαδραστικά πειράματα πάνω σε μια ποικιλία επιστημονικών θεμάτων, όπως ο ηλεκτρισμός, ο μαγνητισμός, η οπτική, η μηχανική, η πληροφορική κ.ά.
Τέλος, στο Εκθετήριο Τεχνολογίας Μεταφορών οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν αυτοκίνητα που υπήρξαν «σταθμοί» στην ιστορία της αυτοκίνησης, να γνωρίσουν ξεχωριστά μοντέλα και να συγκρίνουν τις τάσεις του παρελθόντος με αυτές του παρόντος και ενδεχομένως του μέλλοντος.