Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
1
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
▼
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
12
)
- Ενημέρωση Νοεμβρίου
- Μια σύγχρονη προσέγγιση της "Ιλιάδας"
- Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου
- Το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" συμμετέχει ενεργά στην Ευρωπα...
- Επίσκεψη της Α΄ Γυμνασίου στο Εθνικό πάρκο του δέλ...
- To Badminton στο "ΔΕΛΑΣΑΛ"
- Η Γ' Γυμνασίου σε αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης
- Επίσκεψη της Β' Γυμνασίου στο Μετεωροσκοπείο και σ...
- Επίσκεψη στο κτήμα Μπαμπατζιμόπουλου
- Επίσκεψη της Α' Λυκείου στο ΝΟΗΣΙΣ
- Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
- Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Μια σύγχρονη προσέγγιση της "Ιλιάδας"
Το Ελληνογαλλικό Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» έχει εντάξει στον τρόπο διδασκαλίας και τη βιωματική μάθηση. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μέθοδο, οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 γυμνασίου, σε διαφορετική ώρα διδασκαλίας, στο μάθημα της Ιλιάδας, αφού χωρίστηκαν σε ανομοιογενείς ομάδες των τεσσάρων ατόμων, δούλεψαν συνεργατικά, για να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους.
Συγκεκριμένα, η πρώτη ομάδα ετοίμασε ένα θεατρικό, στο οποίο οι μαθητές ενσάρκωσαν τους Αγαμέμνονα, Αχιλλέα, μάντη Κάλχα και Νέστορα στην προσπάθειά τους να δραματοποιήσουν τη σκηνή της σύγκρουσης των δύο ηρώων, Αγαμέμνονα και Αχιλλέα, ύστερα από την αποκάλυψη του μάντη και την παρέμβαση του Νέστορα, για να κατευνάσει τα πνεύματα.
Η δεύτερη ομάδα εμπνεύστηκε από τη συγκεκριμένη σκηνή ένα ποίημα δεκαέξι στίχων, το οποίο οι μαθητές απάγγειλαν σε ραπ ρυθμό.
Οι μαθητές της τρίτης ομάδας υποδύθηκαν τους πολεμικούς ανταποκριτές από το πεδίο της μάχης στην Τροία και πήραν συνέντευξη από τους δύο μεγάλους πρωταγωνιστές της διαμάχης.
Τέλος, η τέταρτη ομάδα αποτελούνταν από έναν δημοσιογράφο και τρεις επιφανείς καλεσμένους μιας σημερινής τηλεοπτικής εκπομπής , οι οποίοι συζητούσαν διεξοδικά τις συνέπειες που θα μπορούσε να είχε η συγκεκριμένη διαμάχη, σαν να συνέβαινε τώρα.