Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
130
)
-
▼
Οκτωβρίου
(
11
)
- Όταν τα παιδιά συναντούν τους βασιλικούς τάφους στ...
- Ζωγραφίζουμε με…λέξεις!
- Conseil des Jeunes Citoyens
- 6ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- «Από την Ανάγνωση στη Βιωματική Μάθηση: Καλές Πρακ...
- Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το έργο eTwinning «Ch...
- Εκπαιδευτική Εξόρμηση στη Λίμνη Σκρα – Μια Αξέχαστ...
- 9th Creative Writing Competition
- 8th Spelling Bee Competition
- Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Δ...
- Γιατί Yoga;
- ► Σεπτεμβρίου ( 8 )
- ► Φεβρουαρίου ( 15 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
11
)
-
►
2024
(
193
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
234
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Ζωγραφίζουμε με…λέξεις!
Ένα διαφορετικό μάθημα Νεοελληνικής Γλώσσας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές της έκτης δημοτικού στο πλαίσιο του Προγράμματος Μετάβασης από τη μία βαθμίδα στην άλλη. Ως μελλοντικοί μαθητές Γυμνασίου, παρακολούθησαν ένα μάθημα για την «περιγραφή» παίρνοντας μία μικρή γεύση για το τί θα ακολουθήσει του χρόνου. Στα παιδιά μοιράστηκαν κάρτες από το γνωστό επιτραπέζιο “Dixit”. Αφού τις κοίταξαν προσεκτικά, κλήθηκαν ν΄ απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με λέξεις – κλειδιά που τους δόθηκαν, τους βοήθησαν να προχωρήσουν στην περιγραφή της εικόνας τους. Πόσο λεπτομερής ήταν η περιγραφή τους; Θα μπορούσε κάποιος που δεν έχει δει την κάρτα τους και τους ακούει αποκλειστικά, να ζωγραφίσει την ίδια εικόνα; Μαθητές και εκπαιδευτικός, αφού συμφώνησαν ότι η καλή περιγραφή κάνει τον αναγνώστη «να βλέπει με τα μάτια του μυαλού», ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου!







