Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
141
)
-
▼
Οκτωβρίου
(
22
)
- 1η Λασαλιανή συνάντηση για το σχολικό έτος ‘25-’26
- Βραβεία «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά την επέτειο του «ΟΧΙ»
- 24 Οκτωβρίου – Ημέρα ΟΗΕ
- Οι μαθητές μας στην «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματ...
- Βραβείο στο διαγωνισμό HACKATHON SELMA 2025!
- Ένα φιλοσοφικό ταξίδι με την Β΄ Λυκείου
- 12ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος
- ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ»
- Επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και τεχνολογία “ Lo...
- ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΗΦΗ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ
- Όταν τα παιδιά συναντούν τους βασιλικούς τάφους στ...
- Ζωγραφίζουμε με…λέξεις!
- Conseil des Jeunes Citoyens
- 6ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- «Από την Ανάγνωση στη Βιωματική Μάθηση: Καλές Πρακ...
- Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το έργο eTwinning «Ch...
- Εκπαιδευτική Εξόρμηση στη Λίμνη Σκρα – Μια Αξέχαστ...
- 9th Creative Writing Competition
- 8th Spelling Bee Competition
- Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Δ...
- Γιατί Yoga;
- ► Σεπτεμβρίου ( 8 )
- ► Φεβρουαρίου ( 15 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
22
)
-
►
2024
(
193
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
234
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025
1η Λασαλιανή συνάντηση για το σχολικό έτος ‘25-’26
Τη Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, με κύριο θέμα συζήτησης, ανάλυσης και αναστοχασμού την ευρύτερη έννοια των κοινωνικών ρόλων που υιοθετούμε μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι δεξιότητες που καλούμαστε εμείς, οι εκπαιδευτικοί, να καλλιεργήσουμε, ώστε να προσφέρουμε τα μέγιστα στους μαθητές μας, μάς οδηγούν πολύ συχνά στο να «φοράμε μάσκες» – κοινωνικά αναγκαίες.
Καθημερινά υιοθετούμε πολλαπλούς ρόλους, αφουγκραζόμενοι με ενσυναίσθηση τις ανάγκες του κάθε μαθητή. Με αυτόν τον τρόπο, σταδιακά χτίζουμε ουσιαστικές σχέσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, οι οποίες στηρίζονται στην αυθεντικότητα.
.jpeg)
.jpeg)