Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
57
)
-
▼
Απριλίου
(
17
)
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ » στο 4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επισ...
- Πόσες εμπειρίες μπορούν να χωρέσουν σε 4 ημέρες;
- Δίπλα σε όσους μας χρειάζονται…
- Μαθητές της Β΄Γυμνασίου σε Ημερίδα ενημέρωσης για...
- 4ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο, VENETO 2025, Διαφυλά...
- Πρώτη Θέση στον Πανελλήνιο Αγώνα Ιστιοπλοΐας
- Η Γ΄ Λυκείου στη Βιέννη & στην Πράγα: Μια εκδρομή ...
- Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου δημιουργούν τις δικές ...
- «Μίλα Τώρα!»: Δράση μαθητών για την Παγκόσμια Ημέρ...
- Η Εμπειρία των Μαθητών της Α' Λυκείου στη Συζώη
- Εικονική Περιήγηση στο CERN: Ανακαλύπτοντας τα Μυσ...
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος!
- Μαθητές της Β’ Λυκείου στην Κωνσταντινούπολη: μια ...
- 2006… σχεδόν είκοσι χρόνια μετά! Γιατί στο Λασαλια...
- Anti-GONE now Μια σύγχρονη αρχαία τραγωδία από το...
- Παιχνίδια Γαλλοφωνίας
- EXAMEN BLANC … en bleu blanc rouge!!!
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Απριλίου
(
17
)
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 9 Απριλίου 2025
Εικονική Περιήγηση στο CERN: Ανακαλύπτοντας τα Μυστικά του Σύμπαντος
Στις 11 Μαρτίου 2025, το B2 τμήμα του Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής, συνδέθηκε διαδικτυακά με το CERN στη Γενεύη. Οι μαθητές παρακολούθησαν μια ενδιαφέρουσα διάλεξη για την έρευνα που διεξάγεται στο κέντρο και, στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο εργαστήριο ATLAS. Εκεί, ενημερώθηκαν για τα πειράματα και τη μελέτη των μιονίων και άλλων σωματιδίων, τα οποία αποκαλύπτουν πολύτιμες πληροφορίες για την Κοσμολογία και τη δημιουργία του Σύμπαντος.Καθ΄όλη τη διάρκεια της περιήγησης, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, θέτοντας ερωτήσεις και εκφράζοντας τις απορίες τους, δείχνοντας έντονο ενδιαφέρον για την έρευνα που πραγματοποιείται στο CERN.

