Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
57
)
-
▼
Απριλίου
(
17
)
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ » στο 4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επισ...
- Πόσες εμπειρίες μπορούν να χωρέσουν σε 4 ημέρες;
- Δίπλα σε όσους μας χρειάζονται…
- Μαθητές της Β΄Γυμνασίου σε Ημερίδα ενημέρωσης για...
- 4ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο, VENETO 2025, Διαφυλά...
- Πρώτη Θέση στον Πανελλήνιο Αγώνα Ιστιοπλοΐας
- Η Γ΄ Λυκείου στη Βιέννη & στην Πράγα: Μια εκδρομή ...
- Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου δημιουργούν τις δικές ...
- «Μίλα Τώρα!»: Δράση μαθητών για την Παγκόσμια Ημέρ...
- Η Εμπειρία των Μαθητών της Α' Λυκείου στη Συζώη
- Εικονική Περιήγηση στο CERN: Ανακαλύπτοντας τα Μυσ...
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος!
- Μαθητές της Β’ Λυκείου στην Κωνσταντινούπολη: μια ...
- 2006… σχεδόν είκοσι χρόνια μετά! Γιατί στο Λασαλια...
- Anti-GONE now Μια σύγχρονη αρχαία τραγωδία από το...
- Παιχνίδια Γαλλοφωνίας
- EXAMEN BLANC … en bleu blanc rouge!!!
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Απριλίου
(
17
)
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου δημιουργούν τις δικές τους Βυζαντινές εφημερίδες!
Στο πλαίσιο της βιωματικής προσέγγισης του μαθήματος της Ιστορίας, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» ανέλαβαν έναν ξεχωριστό ρόλο: αυτόν του… δημοσιογράφου της Βυζαντινής εποχής! Με φαντασία, ιστορική γνώση και πολλή δημιουργικότητα, οι μαθητές δημιούργησαν τη δική τους «Βυζαντινή Εφημερίδα», επιδιώκοντας να ζωντανέψουν στιγμές από την καθημερινή ζωή, τα πολιτικά και στρατιωτικά γεγονότα, καθώς και τα ήθη και έθιμα του Βυζαντίου. Σελίδες γεμάτες με άρθρα, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με ιστορικά πρόσωπα, έδωσαν νέα πνοή στη μελέτη της ιστορίας, μετατρέποντας την τάξη σε ένα εργαστήριο δημοσιογραφίας με βυζαντινό «άρωμα». Η δράση ενθάρρυνε τους μαθητές να ερευνήσουν, να συνεργαστούν και να παρουσιάσουν με πρωτότυπο τρόπο τις γνώσεις τους, καλλιεργώντας παράλληλα τον γραπτό λόγο, την κριτική σκέψη και τη φαντασία τους. Το αποτέλεσμα; Εφημερίδες μοναδικές, που συνδυάζουν την ιστορική ακρίβεια με τη δημιουργική έκφραση και αποδεικνύουν πως η μάθηση μπορεί να είναι όχι μόνο ουσιαστική αλλά και συναρπαστική!


