Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
21
)
- Vive le fantastique : Version science fiction
- Λασαλιανοί «food saving warriors»
- Οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου «ΔΕΛΑΣΑΛ» άνα...
- Απόδραση στην «Αναστατωμένη κι επαναστατημένη» πόλ...
- Επίσκεψη στα ΣΕΦΑΑ της Θέρμης
- Εξόρμηση χαράς στον πολυχώρο «WE»
- Επιστροφή στη φύση, τόσο κοντά στην πόλη….
- Επίσκεψη του Β2 Γυμνασίου στο ΤΙΤΑΝ
- Αντηρίδα: ένα «στήριγμα » αγάπης και ανθρωπιάς …
- Let’ s go … με το Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Κωφών...
- Γνωριμία, αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση
- 6th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- Bienvenue à Genève!
- Μια γιορτή για την ελληνική γλώσσα!
- Όταν τα μάτια βλέπουν διαφορετικά!
- Στο πλευρό της Γ΄Λυκείου… (μέρος δ΄)
- 6th Spelling Bee Competition for Middle School Stu...
- Chères déléguées, GRENOBLE vous attend !!!
- «Chemistry is FUN»
- Στο πλευρό της Γ΄Λυκείου, μέρος γ΄
- Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου – Λυκείου ...
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Λασαλιανοί «food saving warriors»
Με επιτυχία συνεχίστηκε για 2η και 3η φορά, την Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου και 21 Φεβρουαρίου 2024 αντίστοιχα η εθελοντική δράση «Μπορούμε στη Λαϊκή». Οι μαθητές του Γ’2 Γυμνασίου Μιχάλης Κ., Σοφία Μ., Γιώργος Π., Μαρία-Ζωή Π., Θωμάς Ο., Βασίλης Λ., Ιωάννα Μ., Στεφανία Λ. και Νικολέτα Κ., βρέθηκαν στη Λαϊκή αγορά Συκεών, Ρήγα Φεραίου.
Φορώντας διακριτικά γιλέκα με το σύνθημα «ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΦΑΓΗΤΟΥ ΧΑΜΕΝΗ», πήραν το καρότσι και έγιναν ενεργοί «food saving warriors» συμμετέχοντας στη μείωση σπατάλης φαγητού καθώς και στην διαδικασία συλλογής και προσφοράς των προϊόντων, που οι παραγωγοί δεν κατάφεραν να διαθέσουν, σε κοινωφελείς φορείς για τη στήριξη των ωφελούμενων τους.
Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας που δείχνουν έμπρακτα τις κοινωνικές τους ευαισθησίες. Ευχόμαστε να αποτελέσουν παράδειγμα μίμησης και για άλλους!





