Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
21
)
- Vive le fantastique : Version science fiction
- Λασαλιανοί «food saving warriors»
- Οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου «ΔΕΛΑΣΑΛ» άνα...
- Απόδραση στην «Αναστατωμένη κι επαναστατημένη» πόλ...
- Επίσκεψη στα ΣΕΦΑΑ της Θέρμης
- Εξόρμηση χαράς στον πολυχώρο «WE»
- Επιστροφή στη φύση, τόσο κοντά στην πόλη….
- Επίσκεψη του Β2 Γυμνασίου στο ΤΙΤΑΝ
- Αντηρίδα: ένα «στήριγμα » αγάπης και ανθρωπιάς …
- Let’ s go … με το Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Κωφών...
- Γνωριμία, αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση
- 6th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- Bienvenue à Genève!
- Μια γιορτή για την ελληνική γλώσσα!
- Όταν τα μάτια βλέπουν διαφορετικά!
- Στο πλευρό της Γ΄Λυκείου… (μέρος δ΄)
- 6th Spelling Bee Competition for Middle School Stu...
- Chères déléguées, GRENOBLE vous attend !!!
- «Chemistry is FUN»
- Στο πλευρό της Γ΄Λυκείου, μέρος γ΄
- Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου – Λυκείου ...
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Όταν τα μάτια βλέπουν διαφορετικά!
Στο πλαίσιο των φιλανθρωπικών επισκέψεων που διοργανώνει κάθε χρόνο το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» , στις 9 και 19 Φεβρουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Λυκείου επισκέφθηκαν το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία του σχολείου και τη συνεισφορά του σε παιδιά με προβλήματα όρασης. Μαθητές και εκπαιδευτικοί βοήθησαν τους αρτιμελείς μαθητές/τριες του σχολείου μας να βιώσουν μια συγκλονιστική εμπειρία, γράφοντας και διαβάζοντας σε Braille, περπατώντας με κλειστά μάτια με συνοδό - βοηθό ή λευκό μπαστούνι και τέλος, αναγνωρίζοντας αντικείμενα χωρίς τη βοήθεια της όρασης. Το αποτέλεσμα αυτών των βιωματικών δράσεων ήταν να καλλιεργήσουμε πληθώρα δεξιοτήτων, όπως επικοινωνία, συνεργασία, προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα, αυτοέλεγχο, συμπερίληψη καθώς και ενσυναίσθηση, ώστε οι μελλοντικοί μας πολίτες να μπορούν να ενσταλάξουν τις απαραίτητες ανθρωπιστικές αξίες και αρχές στην κοινωνία χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.



